Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 1.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 2.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 3.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 4.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 5.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 6.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 7.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 8.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 9.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 10.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 11.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 12.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 13.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 14.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 15.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 16.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 17.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 18.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 19.
  • Konspekts 'Integrēto mācību saturs 2.klases skolēniem', 20.
Darba fragmentsAizvērt

5) Temats – Valodas kultūra saziņā
Izzināmais jautājums – Kā pareizi veidot sarunu (dialogu) ar pazīstamiem un svešiem cilvēkiem, lai noskaidrotu sev nepieciešamo informāciju?
2.klase
Mērķis: pilnveidot sarunu veidošanas prasmi, veidojot un inscenējot paša veidotus dialogus, lietojot pieklājības frāzes, sasveicinoties, atvadoties,
atvainojoties, pateicoties.
Mācību saturs:
Latviešu valoda (dominante)
Darbs ar tekstu.
Klausīšanās un lasīšanas nozīme informācijas ieguves procesā.
Dialogu veidošana, lietojot pieklājības frāzes un standarta izteikumus ( atvainojiet, sakiet, lūdzu…u.tml.), uzsākot un pabeidzot sarunu ar pazīstamiem
un svešiem cilvēkiem, lai noskaidrotu sev nepieciešamo informāciju.
Apzinātas emocijas paušana ar valodas līdzekļu palīdzību. Izdomātu dialogu inscenēšana kopā ar klasesbiedru.
Paša veidotu sarunu (dialogu) glīta pierakstīšana, ievērojot runas kultūru (pēc parauga pieraksta sarunu (dialogu), izmantojot daiļdarbos sastopamos
pieraksta veidus ( tiešā runa, domu zīme rindas sākumā)).
Teikumā vārdus noteikšana, kas atbild uz jautājumiem kas? ko dara?
Sociālās zinības
Kopīgi darbi. Liela talka. Cilvēku svarīgāki darbi pavasarī. Mani ieguldījumi skolas/mājas apkārtnes uzkopšanā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants