Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 1.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 2.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 3.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 4.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 5.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 6.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 7.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 8.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 9.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 10.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 11.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 12.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 13.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 14.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 15.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 16.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 17.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 18.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 19.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 20.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 21.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 22.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 23.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 24.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 25.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 26.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 27.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 28.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 29.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 30.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 31.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 32.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 33.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 34.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 35.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 36.
  • Referāts 'Jauniešu attieksme pret grāmatu lasīšanu un tās ietekme uz viņiem', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    5
  Ievads    5
1.  Jauniešu attieksmes pret grāmatu lasīšanu teorētiskās nostādnes    7
1.1.  Situācijas raksturojums    8
1.2.  Lasīšanas motivācijas analīze literatūrā    10
2.  Jauniešu attieksmes pret grāmatu lasīšanu empīriskā izpēte    11
2.1.  Jauniešu lasīšanas motivācijas izpēte    14
2.2.  Lasīšanas ietekme uz mācību darbu un personību    14
3.  Bibliotēku nozīme izglītības procesā    16
3.1.  Publiskās bibliotēkas    16
3.2.  Elektroniskās bibliotēkas    17
3.3.  Balvu rajona Centrālā bibliotēka    18
3.4.  Balvu pilsētas bērnu bibliotēka    22
3.5.  Skolu bibliotēku nozīme mācību procesā    24
3.6.  Balvu pamatskolas bibliotēka    24
  Secinājumi    26
  Literatūras un avotu saraksts    31
  Pielikumi    32
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu sabiedrībā daudz tiek diskutēts par izglītības problēmām – bērnu nevēlēšanos mācīties, lasīt, saturīgi pavadīt brīvo laiku, jo apkārt ir daudz vilinājumu un iespēju. Ir dzirdēts apgalvojums, ka mūsdienu jauniešiem nekas neinteresē un ka viņi neko nelasa, tai skaitā, arī grāmatas- daiļliteratūru.Ir dzirdēts arī viedoklis, ka grāmatu nelasīšana ietekmē mācību rezultātus un traucē personības pilnvērtīgai attīstībai.
Vācijas Bibliotēku institūta speciāliste R.Šmite uzsvērusi, ka lasītprasme ir informācijas apguves pamats, kas šodien pielietojams daudz vairāk nekā agrāk, lai prasmīgi izmantotu un izvērtētu informācijas lavīnu, kas gāžas par mums. Pētījumos ir noskaidrots, ka trenēti lasītāji ir spējīgi daudz kompetentāk un mērķtiecīgāk strādāt ar informāciju, kuru sniedz elektriskie informācijas avoti. Lasīšana internetā prasa jaunas spējas. Lasīšanai jākļūst vēl daudzveidīgākai, nav iespējama vairs tikai lineāra lasāmvielas uztvere, tai jākļūst interaktīvai.…

Atlants