Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Partizānu mārketings', 1.
  • Konspekts 'Partizānu mārketings', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Partizāņu mārketinga būtība – gūt maksimālu peļņu, izmantojot minimāli nepieciešamo resursu ieguldījumu ar tendenci pastāvīgi samazināt izdevumus, sasniedzot mērķus.
Maksimāls rezultāts, vēl nebijuši pārdošanas apjomi, trīskārša peļņa, un tas viss ar minimāliem resursiem. Šis šķietami neticamais ir katra reklāmdevēja un mārketinga speciālista sapnis, un tieši to piedāvā netradicionālā, par revolucionāru dēvētā stratēģija partizānu mārketings (angl. - guerilla marketing). Fascinējošs ir fakts, ka pēdējo gadu efektīvākās kampaņas ir pilnībā vai daļēji balstītas uz šo metodi.
Partizānu mārketingā patērētāji, bieži vien paši neapzinoties, reklamē kādu produktu. Cik cilvēki ir gatavi maksāt, lai iegādātos aksesuārus ar Playboy zaķīti vai apģērbus ar marihuānas attēliem? Guerilla taktika tiek izmantotas ikdienu, un tikai daļa no tām ir redzamā daļa, jo visbiežāk patērētājam paslīd garām ietekmēšanas avots, kuram savukārt tā rezultātā kaut kas ieslīd maciņā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants