Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 1.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 2.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 3.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 4.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 5.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 6.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 7.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 8.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 9.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 10.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 11.
  • Konspekts 'Cenu veidošana', 12.
Darba fragmentsAizvērt

CENA KĀ TIRGUS KATEGORIJA ir preci raksturojošais rādītājs, kurš sevī „ietver” pārējos rādītājus, tai skaitā mārketinga pamatelementus: vēlmes, vajadzības, pieprasījumu, preci, maiņu, darījumu u.c. Ražotāju piedāvājumu aprobē tirgus, tā kā tirgus saimniecības virzošais spēks ir konkurence, tad cena ir konkurences instruments.
Prece/Pakalp. Patēriņvērtība Prece/Pakalp Citi mārketinga elementi CENA Pircēja vajadzības/Vēlmes Gatavība pirkt  Pircēja ienākumi
CENA IR: *naudas summa, kura tirgū tiek pieprasīta par produktu; *vērtību summa, kuru patērētājs atdod maiņas procesā, saņemot produktu (=vērtību kopumu); *attiecību sistēma, kas pastāv starp pircējiem un pārdevējiem.
CENU POLITIKA *uzvedības filozofija vai darbības vispārīgie principi saskaņā ar kuriem firma nosaka savu tirgū piedāvāto preču un pakalpojumu cenas. *cenu līmeņa un tā iespējamo variantu noteikšana atkarībā no tiem mērķiem un uzdevumiem, kurus uzņēmums izvirza kā īstermiņa tā perspektīvām.
CENU VEIDOŠANAS GALVENIE PRINCIPI: *mērķtiecība; *mārketinga informācijas vispusība; *kompleksa pieeja visiem mārketinga kompleksa elementiem; *koordinācija; *sistēmpieeja; *secība; *elastība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants