-
Projekta rokasgrāmatas izstrāde jaunatnes darbinieku apmācības programmai nevalstiskajā organizācijā "Mine Vaganti NGO"
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija | 3 | |
Summary | 4 | |
Annotazione | 5 | |
IEVADS | 6 | |
1. | Projektu vadības teorētiskie aspekti un specifika Erasmus+ programmu kontekstā | 8 |
1.2. | Projekta īstenošana process | 15 |
1.3. | Projektu specifika Erasmus+ programmās | 17 |
2. | Organizācijas darbības raksturojums | 33 |
2.1. | Nevaltiskās organizācijas “Mine Vaganti NGO” darbības analīze | 33 |
2.2. | Organizācijas “Mine Vaganti NGO” iesniegto apmācību projektu analīze | 38 |
Secinājumi un priekšlikumi | 67 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 69 |
Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. “Mine Vaganti NGO” ir vienīgā nevalstiskā organizācija Sardīnijas reģionā Itālijā, kura strādā neformālās izglītības jomā, lai iesaistītu iedzīvotājus sabiedriskās aktivitātēs un veicinātu to iesaisti aktuālu prblēmu risināšanā. Tomēr pasākumi, kurus organizācija organizē vietējiem iedzīvotājiem ir nepietiekami.
2. Analizējot un novērojot organizācijas darbību, autore secina, ka tā ir haotiska, jo nav vienotas sistēmas, kur būtu norādīts, kuri darbinieki strādā pie konkrētiem projektiem. Nereti darbiniekiem nākas strādāt pie vairākiem dažāda līmeņa projektiem vienalaicīgi un neilgi pirms iesniegšanas termiņa, kas mazina projektu kvalitāti.
3. Viens no organizācijas uzdevumiem ir izmantot sportu kā neformālās izglītības metodi un veicināt cilvēku iekļaušanu apkārtējā sabiedrībā. Nekvalitatīvi izstrādātu un organizētu projektu dēļ, šo uzdevumu nav iespējams veikt pilnīgi.
4. Analizējot jaunatnes darbinieku apmācības projekta “Education through Sport 2014” rezultātus, autore secina, ka dalībnieki tā laikā ir attīstījuši gan sporta kā neformālās izglītības metodes, gan arī uzlabojuši vispārīgas zināšanas par neformālo izglītību, kā to sekmīgi pielietot, kā arī valodu prasmes un prezentācijas prasmes.
5. Ņemot vērā projekta pieteikuma formu “Inclusion through Sports” autore secina, ka tas ir nepilnīgi izstrādāts. Nav norādīts pietiekams projekta pamatojums, kuros būtu atspoguļoti fakti. Netiek norādītas metodes, kā tiks izmērīti un apzināti projekta gaitā sasniegtie rezultāti, kā arī kā tiks starpkontenintālam projektam tiks piesaistīts papildus finansējums un sponsori.
6. Projekts “Inclusion through Sports” ir starpkontinentāls un apjomīgs projekts, kura mērķis ir veidot sadarbību starp organizācijām visā pasaulē, tomēr autore uzskata, ka šādi projekti ir riskanti, jo, iespējams, iesaistītās organizācijas nav pietiekami pieredzējušas un kompetentas šādā sadarbības veikšanā.
…
Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā ir teorētiskā informācija par projektu vadību, projekta jēdzienu un plānošanas metodēm, projektu īstenošanu un pēc-īstenošanas procesiem, kā arī par Erasmus+ programmas specifiku. Otrajā nodaļā ir izpētīta nevalstiskās organizācijas “Mine Vaganti NGO” darbība un veikta jaunatnes darbinieku apmācību projektu analīze. Trešajā nodaļā tiek piedāvāta “Jaunatnes darbinieku apmācības programmas” rokasgrāmatas izstrāde.
Pielikumu nav.