Vērtējums:
Publicēts: 12.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 1.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 2.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 3.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 4.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 5.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 6.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 7.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 8.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 9.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 10.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 11.
  • Eseja 'Sabiedrisko attiecību loma VAS "Latvijas valsts meži" darbā ar daļējām publikām ', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Pozitīvs solis ir mērķsabiedrības noteikšana un klasificēšana, jo dažādu problēmu gadījumos ir labi, ka pieeja ir situatīva. “Mērķsabiedrības noteikšanas nolūkā ir ļoti svarīgi zināt, kādā veidā cilvēki ir iesaistīti problēmsituācijā, kuras ietekmēšanai tiek veidota programma, un kādā veidā šī situācija viņus ietekmēs.”14
LVM atpakaļsaikni-informāciju par sabiedrību iegūst no sadarbības ar masu medijiem, veiktajām aptaujām, pētījumiem, kontentanalīzes, kā arī izmantojot mājas lapu internetā, kur tās apmeklētājiem ir iespēja uzdot jautājumus vai paust savu viedokli.15

Ņemot vērā iepriekš minēto, var izdarīt šādus secinājumus:
 LVM biežāk komunicē ar savas nozares uzņēmumiem, kā arī sociāli aktīvo sabiedrības daļu, kas pauž savu reakciju par kādu no uzņēmuma aktivitātēm.
LVM uzņēmumam ir daļējās publikas, taču tādas, kurām ir situatīva pieeja. Piemēram, presē parādoties informācijai par mežu izciršanu, parādās pretenzijas no daļējām publikām par konkrēto LVM rīcību.
Uzņēmumā ir prakse komunicēt ar visām uzņēmuma darbībā ieinteresētajām grupām, un pretenziju gadījumos skaidrot šīm grupām savu rīcību ikvienā situācijā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants