Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 1.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 2.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 3.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 4.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 5.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 6.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 7.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 8.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 9.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 10.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 11.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 12.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 13.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 14.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 15.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 16.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 17.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 18.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 19.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 20.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 21.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 22.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 23.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 24.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 25.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 26.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 27.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 28.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 29.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 30.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 31.
  • Referāts 'SIA "Smart Choice" pieteikums Latvijas kvalitātes balvas izcīņai', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS:VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA PAR ORGANIZĀCIJU    3
1.  VADĪBA/LĪDERĪBA    6
2.  POLITIKA UN STRATĒĢIJA    9
3.  DARBINIEKI    11
4.  PARTNEATTIECĪBAS UN RESURSI    13
5.  PROCESI    15
  NOBEIGUMS    18
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    19
  PIELIKUMS NR.1 AMATA APRAKSTS    20
  PIELIKUMS NR.2 GALVENIE DARBĪBAS POSMI    21
  PIELIKUMS NR.3 SIA „SMART CHOICE” BŪVMATERIĀLA TEHNOLOGA DARBA PROCEDŪRA    22
  PIELIKUMS NR.4 NORMATĪVĀ BĀZE    23
  PIELIKUMS NR.5 DARBINIEKA NOVĒRTĒŠANAS ANKETA    25
  PIELIKUMS NR.6 DARBINIEKU NOVĒRTĒŠANA ANKETA 2    27
Darba fragmentsAizvērt

Neskatoties uz to, ka Smart Choice izmanto interaktīvo mārketingu, tiek aktīvi pielietota tiešā pārdošana, kura veidojot personiski komunikāciju ar klientu, visbiežāk klientiem izskaidrojam vai nodemonstrējam preci. Komunicējam ar klientu un atbildi no pircēja saņemam uzreiz.

5e Kā tiek vadītas un uzturētas ikdienas attiecības ar klientiem?
Ar klientiem Smart Choice darbinieki tiekas ikdienā gan birojā, gan piegādājot klientu izvēlētos būvmateriālus. Ar savu darbību mēs cenšamies parādīt, ka klients mums ir svarīgs un mēs respektējam viņu un viņa ieceres.

NOBEIGUMS
Smart Choice stirpā puse ir kvalitatīvi izstrādājumi, personiska pieeja klientu vēlmēm un elastīgums, pildot dažādus pasūtījumus. Plašs izstrādājumu klāsts un ilgstoša pieredze ļauj īstenot liela apjoma projektus un pasūtījumus, kuriem nepieciešami individuāli risinājumi. Uzņēmuma standarti ir balstīti uz labāko pasaules praksi.
Lai palielinātu Smart Choice tirgus daļu, paaugstinātu rentabilitāti, kā arī apmierinātu tirgus dalībnieku pieaugošās kvalitātes prasības, rodas nepieciešamība pēc jaunām idejām un radošu pieeju.
Uzņēmums apņemas arī turpmāk ievērot šos standartus, kā arī apzinās kā process uz izcilību nekad neapstājas.  

Autora komentārsAtvērt
Atlants