Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 1.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 2.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 3.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 4.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 5.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 6.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 7.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 8.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 9.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 10.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 11.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 12.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 13.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 14.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 15.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 16.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 17.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 18.
  • Referāts 'Kontrreformācijas būtība un ieguldījums pedagoģijas attīstībā', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kontrreformācija un tās aizsācējs Ignācijs Lojola    5
1.1.  Jezuītu ordenis    6
1.2.  Kolēģiju attīstības aizsākumi    7
2.  Pedagoģija mūsdienās    8
2.1.  Skolotāja pienākumi mūsdienās    10
2.2.  Mācību iedalījums    11
3.  Mācību metodes Kontrreformācijas laikā un mūsdienās    12
  Anketās iegūto materiālu analīze    13
  Noslēgums    15
  Bibliogrāfija    16
  Pielikumi    17
Darba fragmentsAizvērt

Kontrreformācijas aizsācējs Ignācijs Lojola uzskata, ka izglītība ir svarīga cilvēka dzīves sastāvdaļa.
„Rīkojies tā, it kā viss būtu atkarīgs no Dieva, lūdzies tā it kā viss būtu atkarīgs no tevis” I. Lojola [www.catholic.lv]
Cilvēku dzīvē svarīgu vietu ieņem izglītība, tā ir otrā lieta, kas cilvēka dzīvē ir svarīgākā, pirmā ir dzīvība.[Grīnuma,2002]
Lai izprastu pedagoģiskās norises mūsdienās, valdošos uzskatus pedagoģijā, jāzina, kas un kā vēstures gaitā mainījušies ideāli, no tiem izrietošie mērķi un uzdevumi, to realizēšanās formas skolu sistēmas veidā ar tajā ierādīto mācību metodēm. Pedagoģijas vēsture izgājusi garu attīstības ceļu. Daudzas pedagoģiskās vērtības pārdzīvojušas laikmetus un nav zaudējušas savu nozīmi arī mūsdienās.[Žukovs, 1999]
Pētījuma priekšmets- Kontrreformācija
Pētījuma objekts- Pedagoģijas attīstība
Mērķis- Izpētīt kontrreformācijas būtību un ieguldījumu pedagoģijas attīstībā un salīdzināt ar mūsdienām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants