Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Uzņēmuma mārketinga elementu raksturojums', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Mākslas salons „Meistars Gothards” Bauskas novadā jau ir ieņēmis savu vietu tirgū. Iedzīvotāji zina, ka šajā salonā tiek piedāvāta netradicionāla, taču kvalitatīva prece, kas pavisam noteikti piesaista daudzus klientus kā mākslas pazinējus un aizrautīgus māksliniekus tā arī dāvanu un suvenīru meklētājus. Šajā veikaliņā un salonā vienkopus ir plašs mākslas priekšmetu, auskaru, trauku, auduma un koka izstrādājumu, kā arī gleznošanas piederumi.
Uzņēmums ir piestrādājis gan pie iekšējā, gan ārējā mārketinga. Tā mikroklimats ir veidojies jau no pašas pirmās uzņēmuma atvēršanas dienas, taču mājīgā gaisotne tajā mīt vēl joprojām, mazie nieciņi un dabīgie materiāli padara atmosfēru savādi valdzinošu klientiem. Arī pārdevēji ir zinoši, izpalīdz klientiem, dalās pieredzē un izsaka savu viedokli klientiem interesējošos jautājumos, kas piešķir uzņēmumam lielāku vērtību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants