Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 1.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 2.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 3.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 4.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 5.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 6.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 7.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 8.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 9.
  • Referāts 'Stratēģiskās komunikācijas principi un lietojums', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1)  KAS IR STRATĒĢISKĀ KOMUNIKĀCIJA    4
2)  STRATĒĢISKĀS KOMUNIKĀCIJAS TEORIJAS    5
2.1.  SPĒLES TEORIJAS TEORĒTISKĀ STRUKTŪRA    6
3)  SPĒLE STRATĒĢISKAJĀ KOMUNIKĀCIJĀ    6
3.1.  SPĒLE KĀ STARPPOSMS STRATĒĢISKAJĀ KOMUNIKĀCIJĀ    6
4)  SPĒLES FUNKCIJAS STRATĒĢISKAJĀ KOMUNIKĀCIJĀ    8
4.1.  IESPĒJU PAPLAŠINĀŠANA    8
4.2.  UZTICĪBAS UN PATIKAS STIPRINĀŠANA    8
5)  SPĒLES PIELIETOJUMS MASU MEDIJOS    9
  SECINĀJUMI    10
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    11
Darba fragmentsAizvērt

5) Spēles pielietojums masu medijos

Līdz šim stratēģiskās komunikācijas spēle ir skaidrota izmantojot dzīvo starppersonu kontaktu. Ir daudz pieņēmumi saistībā ar stratēģiskās komunikācijas spēli izmantojot plašsaziņas līdzekļus – e-pasts, telefons, kā arī masu medijos, ņemot vērā, ka nav redzama otras puses sejas mīmika. Līdz ar to, jo netiešāka ir komunikācijas situācija, jo saprotamāk jāpaziņo par spēles sākumu, lai samazinātu nepareizas interpretācijas gadījumus. 11

Secinājumi
Darba sākumā izvirzītā hipotēze pierādījās. Spēle stratēģiskās komunikācijas situācijā nozīme, ka komunikācija nav jāpārtrauc, pat ja rodas “pārliecības krīze”. Darba ietvaros tika noteiktas stratēģiskās komunikācijas spēles teorijas funkcijas, kas ir iespēju paplašināšana un uzticības stiprināšana. Referāta laikā tika izpētīti stratēģiskās komunikācijas pamatprincipi, kā arī tika veikts padziļināts ieskats teorijas pielietojumā, integrācijā ikdienas dzīvē.
Referāta gaitā tika apskatīts kas ir pārliecības krīze un kā tā ietekmē ikdienišķas situācijas. Pirms stratēģiskās komunikācijas spēles atrodas tā sauktais rāmis, kurā pārliecības krīze ir visa pamatā. Stratēģiskās komunikācijas spēle ļauj izvairīties no komunikācijas apstājas, tai pat laikā mainot spēles spēlētāju lomu. Jāatzīst, ka stratēģiskās komunikācijas spēle nevar ilgt mūžīgi un kādā brīdī ir jāatgriežas pie stratēģiskās komunikācijas situācijas, jo spēle var ietekmēt domu gaitu lēmumu pieņemšanā, bet tā nevar izteikt gala lēmumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants