Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 16.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 17.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 18.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 19.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 20.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 21.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 22.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 23.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 24.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 25.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 26.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 27.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 28.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 29.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 30.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 31.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 32.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 33.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 34.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 35.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 36.
  • Prezentācija 'Reklāmas menedžments un psiholoģiskie aspekti', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  REKLĀMAS PSIHOLOĢIJAS DARBĪBA    4
  REKLĀMAS IEDARBĪBA UZ ZEMAPZIŅU    5
  MANIPULĀCIJA    6
  MANIPULĒŠANA AR 25. KADRU    7
  SMADZEŅU FUNKCIONĀLĀ ASIMETRIJA    7
  S-O-R MODELIS REKLĀMAS PSIHOLOĢIJĀ    8
  KO DARĪT, LAI REKLĀMU UZTVERTU?    8
  AIZMIRŠANAS UN ATCERĒŠANOS IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    11
  REKLĀMAS SATURA APGŪŠANAS EMOCIONĀLAIS ASPEKTS    11
  MOTIVĀCIJA REKLĀMAS DARBĪBĀ    12
  REKLĀMAS LIKUMDOŠANA    13
  KĀPĒC REKLĀMA „NENOSTRĀDĀ”?    13
  REKLĀMAS NEGATĪVĀ IETEKME    14
  PIELIKUMS    14
Darba fragmentsAizvērt

Psiholoģiskie motīvi, kas cilvēku mudina pirkt preci:

justies labi un izskatīties labi.
patīk kaut ko radīt.
pieaugušajiem patīk būt par labiem vecākiem, tāpēc tik bieži reklāmās ir izmantoti bērni.
Ietekmīgiem un ar zināmu varu apveltītiem, tāpēc reklāmās parādās ievērojami, pazīstami cilvēki.
Nostalģija par aizgājušajiem laikiem.
Vēlme atstāt kaut ko aiz sevis saviem pēcnācējiem.
Reklāmas uzdevums, –
iekarot cilvēka zemapziņu, un tad apziņas līmenī cilvēks argumentus atradīs pats.
Lai izveidotu izteiksmīgu objektu, jāņem vērā šādi aspekti:

Figūra un fons
Forma
Krāsas un to kombinācijas
Saturiskais nozīmīgums.…

Atlants