-
Kvalifikācijas prakse uzņēmumā "Prospero"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.2. | Uzņēmuma misija, mērķis un stratēģija | 6 |
1.3. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un personāls | 7 |
1.4. | Uzņēmuma kultūra, vērtības un normas | 12 |
1.5. | Uzņēmuma SVID analīze | 14 |
1.6. | Uzņēmuma mērķauditorija | 16 |
1.7. | Kopējās komunikācijas aktivitātes | 16 |
2. | UZŅĒMUMA PRAKSTISKĀ KOMUNIKĀCIJAS VADĪBA | 18 |
2.1. | Uzņēmuma iekšējās komunikācijas aktivitātes | 18 |
2.1.1. | Vadītāju komunikāciju prasmes | 18 |
2.1.2. | Personālu komunikāciju prasmes | 19 |
2.1.3. | Komunikācijas materiāli | 19 |
2.2. | Uzņēmuma ārējās komunikācijas aktivitātes | 20 |
2.2.1. | Mārketinga kopējās aktivitātes | 20 |
2.2.2. | Sabiedriskās attiecības | 20 |
2.2.3. | Tiešā komunikācija ar klientiem | 21 |
3. | SECINĀJUMI | 22 |
4. | PRIEKŠLIKUMI | 23 |
5. | BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 24 |
6. | GRAFISKĀ DAĻA | 25 |
„Prospero” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kuras pamatdarbība ir sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikāciju aktivitātes.
Prakses periods: 20. februāris – 27. aprīlis
Prakses vadītājs koledžā: Kaspars Šteinbergs, KMP programmas direktores vietnieks
Prakses vadītājs organizācijā: Mudrīte Grundule, direktore,valdes priekšsēdētāja.
Prakses mērķis ir SIA „Prospero” iekšējās un ārējās komunikācijas izpēte.
Darbs sastāv no 3 nodaļām:
Pirmajā nodaļā tiek sniegts īss uzņēmuma raksturojums, struktūra, mērķi, vīzija un vēsture, kā arī uzņēmuma kultūra:vērtības un normas. Tiek raksturota uzņēmuma mērķauditorija un kopējās komunikācijas aktivitātes.
Otrajā nodaļā tiek pētīta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, vadītāju un personālu komunikāciju prasmes. Sabiedriskās aktivitātes un tiešā komunikācija ar klientiem.
Trešajā nodaļā ir apkopoti secinājumi un izvirzīti autores priekšlikumi, kā arī izmantotās literatūras un avotu saraksts. …