Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 1.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 2.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 3.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 4.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 5.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 6.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 7.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 8.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 9.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 10.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 11.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 12.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 13.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 14.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 15.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 16.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 17.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 18.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 19.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 20.
  • Referāts 'Bērna gatavība skolai', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Bērna attīstība līdz 7 gadiem ir personības attīstības nozīmīgākais posms. Šajā laikā vislielāko lomu spēlē vecāki. Bet, protams, ar to bērna attīstība nebeidzas. Ļoti būtisks ir pirmsskolas laiks, kad bērnam drīz būs jāuzsāk sava patstāvīgā dzīve.
Pirmsskolnieka domāšana ir citādāka nekā pieaugušajam. Bērns pats sevi izjūt kā pasaules centru. Pasaules centrā ir viņš pats - ar savām vajadzībām, jo pasaule jau pastāv, lai apmierinātu bērna vajadzības. Bet tad pēkšņi notiek pārmaiņas - skola, kur bērns vairs nav pasaules centrā, kur bērnam ir jāuzņemas atbildība, jākontrolē savas kustības, laiks, uzmanība, kur viņš (viņa darbības) tiek salīdzinātas ar citiem bērniem. Tāpēc ļoti būtiski ir tas, kā bērns gan emocionāli, gan fiziski ir sagatavots šīm būtiskajām pārmaiņām.
Nu jau vairākus gadus bērnu sagatavošanai skolai Izglītības Ministrija ir izveidojusi obligāto apmācības programmu, kurā bērns apgūst, nostiprina zināšanas, lai veiksmīgi apgūtu I klases programmu. Programma paredz intensīvo mācību darbu (rotaļnodarbības) visai bērnu grupai kopumā (frontāli) un bērnu apakšgrupām organizē katru dienu, ar vidējo rotaļnodarbību ilgumu no 20 līdz 30 minūtēm, paredzot 30 līdz 20 minūšu starplaikus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants