Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 9.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 10.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 11.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 12.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 13.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 14.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 15.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 16.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 17.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 18.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 19.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 20.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 21.
  • Prakses atskaite 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
I.  Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3
II.  Pirmskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārēja izpēte    4
III.  Pirmskolas izglītības iestāde, tās ģeogrāfiskā un sociālā vide    8
  Iestādē darbojas ārpus nodarbību aktivitātes    11
IV.  Prakses dienasgrāmata    13
V.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    17
VI.  Izmantotā literatūra    20
VII.  Pielikums    21
Darba fragmentsAizvērt

V. Konstruktīvs prakses pašvērtējums

Esmu izpildījusi prakses laikā izvirzīto mērķi ar uzdevumu izpildes palīdzību.
Darbs ar bērniem ir ļoti aizraujošs, katrai dienai piemīt sava oriģinalitāte, ik dienu prakses laikā gāju uz prakses vietu pacilāta, jo saista darbs ar bērniem. Gaisotne, kurā bērni mācās, ir patīkamu emociju pilna. Manuprāt, man ir saikne starp bērniem, kura ļauj izprast vienam otru. Prakse ir tā, kurā es varu sevi pilnveidot profesionālajā ziņā, kā arī izmantot savas pašreizējās zināšanas.
Par bērna attīstības un audzināšanas pamatu pirmskolas vecumā jāuzskata rotaļspēles. Skolotāja pienākums ir iepazīstināt bērnu ar rotaļu un spēļu variantiem, darbībām, jārada gaiša atmosfēra un jāizmanto rotaļas daudzveidīgās funkcijas bērnu patstāvīgas darbības veicināšanai.
Pedagoģiskās darbības rezultāts, ir bērna gatavība turpmākajām mācībām skolā. Lai tas tiktu panākts, jāveic noteikts darbs viņa prāta vispusīgai attīstīšanai. Jāsekmē bērna psihiskā attīstība, jāveido sabiedriski pieņemama uzvedība, jāveicina intelekta attīstība, ņemot vērā bērna spējas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants