Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 1.
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 2.
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 3.
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 4.
  • Konspekts 'Virzība komunikācijas kontekstā. Mārketinga komunikāciju īpatnības', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga miksā ir ļoti svarīgi, lai visi instrumenti savstarpēji strādātu ļoti effektīvi un lai tie virzītos uz kopīgu mērķi, jo katrs no šiem instrumentiem papildināt un pastiprināt. Jo labs mārketings ir integrēts mārketings.
Mārketinga komunikācijā pastāv vairāki komunikācijas instrumneti, kur katrs ir ar savām attiecīgajām iezīmēm, kā arī ar stiprajām un vājajām pusēm. Šie mārketinga komunikācijas instrumenti ir šādi:
• Reklāma – reklāma ir bezpersonisks masu komunikācijas veids, kurš tiek pielietots masu medijos un to, galvenokārt, nosaka un apmaksā uzņēmums, kurš pasūta šo reklāmu. Ar reklāmu tiek informēti klienti par uzņēmuma precēm un pakalpojumiem.
• Pārdošanas veicināšana – pārdošanu stimulējošas kampaņas, piemēram, atlaides, kuponi, lojalitātes programmas u.c.
• Sponsorēšana – ir, kad sponsors, piemēram, uzņēmums, maksā par dalību sporta, izklaides, bezpeļņas vai kopienu pasākumos ar mērķi veidots zīmola atpazīstamību, zīmola nostiprināšanu, kā arī veidot zīmola tēlu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants