Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 1.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 2.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 3.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 4.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 5.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 6.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 7.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 8.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 9.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 10.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 11.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 12.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 13.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 14.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 15.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 16.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 17.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 18.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 19.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 20.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 21.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 22.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 23.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 24.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 25.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 26.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 27.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 28.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 29.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma SIA "Apvienotā trasta kompānija" "Hotel Club 1934” mārketinga a', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga teorētiskie aspekti    5
1.1.  Mārketinga analīze    7
1.1.1.  Mārketinga pamatelementi    9
1.2.  Tirgus segmentēšana    11
2.  Viesnīcas „Club 1934” apraksts    14
2.1.  Viesnīcas servisa un pakalpojumu saraksts    14
2.2.  Viesnīcas „Club1934” SVID analīze    15
2.3.  Viesnīcas „Hotel 1934”tirgus segmentēšana    17
2.4.  Konkurenti    20
2.5.  Klientu aptaujas    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Literatūras saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Pārliecinošs vairums viesnīcas viesu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu, kas liecina, ka pakalpojuma kvalitāte ir augsta.
• Viesnīca nodrošina daudz darbavietas, kas savukārt, ir ļoti nozīmīgi gan valsts sociālajās, gan ekonomiskajās sistēmās.
• Attīstoties Latvijas ekonomikai, arī viesnīcai club „1934” parādīsies lielākas iespējas attīstīties.
• Viesnīca piedāvā samērā šauru pakalpojumu klāstu. Trūkstošais tiek aizstāts ar sadarbības līgumiem
• Tāda tipa viesnīca ir vienīgā Ogrē, tātad viņai praktiski nav konkurentu šeit,
• Viesnīcas iekšējā struktūra ir ļoti organizēta un sakārtota
• Viesnīcai ir lieliska atrašanās vieta, kas piesaista ārzemju tūristus
• Pakalpojumu cenas ir atbilstošas pakalpojuma kvalitātei un pieņemamas viesiem
• Viesnīcas restorānam vajadzētu domāt par pārmaiņām
• Viesnīca piedāvā salīdzinoši maz atrakciju priekš visiem, ņemot vēra, ka viesnīca atrodas tādā vietā.
• Katru gadu viesnīca attīstās, ievērojot klientu vēlmes, piemēram pirms diviem gadiem nebija pieejami kondicionieri par, ko klientu sūdzējās, kas tagad ir izlabots.

Darba autors piedāvā sekojošus priekšlikumus pēc mārketinga anazlīzes viesnīcā „Club 1934”:
• Nepieciešams uzlabot pakalpojumu sniegšanas kvalitāti 1 gada laikā, sākot ar 1.Janvāri, viesnīcas direktorei, izmaksās 5000Ls un dos apgrozījuma palielināšanu uz 10%.

Autora komentārsAtvērt
Atlants