Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 1.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 2.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 3.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 4.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 5.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 6.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 7.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 8.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 9.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 10.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 11.
  • Prezentācija '"Jaunā Zīda ceļa" ziemeļu atzara veidošana caur Rīgas ostu', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Jautājums
Kā mazai valstij Latvijai kļūt par tiltu starp Ķīnu un Skandināvijas valstīm „Jaunā zīda ceļa” ietvaros jeb kā iegut papildu kravas Latvijas tranzīta koridoram?

Risinājums
Uzlabot Latvijas loģistikas un ražošanas uzņēmumu konkurētspēju ZR Ķīnā, pamatojoties uz šādu rīcību:
1. Latvijas valdības institūcijām vienoties par tranzīta jautājumiem ar Ķīnas, Krievijas un Kazahstānas loģistikas uzņēmumiem un valdībām. Papildus – nepieciešama Latvijas valdības un likumdošanas stabilitāte.
2.Skandināvijas valstīs, Ziemeļvācijā, Nīderlandē, Lielbritānijā un Latvijā ražotu preču konsolidācija Rīgas ostā kravu transportēšanai un pārdošanai ZR Ķīnā (vismaz 1 sastāvs nedēļā).
3.Sadarbības veidošana ar Xinjiang Uyghur autonomo reģionu ZR Ķīnā un tajā esošajiem ražošanas uzņēmumiem, lai pārdotu Latvijas preces un iegūtu tranzīta konteinerkravas abos virzienos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants