Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sociālā institūta analīze', 1.
  • Referāts 'Sociālā institūta analīze', 2.
  • Referāts 'Sociālā institūta analīze', 3.
  • Referāts 'Sociālā institūta analīze', 4.
  • Referāts 'Sociālā institūta analīze', 5.
  • Referāts 'Sociālā institūta analīze', 6.
  • Referāts 'Sociālā institūta analīze', 7.
  • Referāts 'Sociālā institūta analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

1. SABIEDRĪBAS VAJADZĪBAS, KO APMIERINA ŠIS INSTITŪTS
1. Saņemt izglītību neatkarīgi no rases, tautības, garīgām iespējām, sociālā vai materiālā stāvokļa, reliģiskās vai politiskās pārliecības, veselības stāvokļa.
2. Nodrošināt iespēju attīstīt fizisko, garīgo potenciālu.
2. MĒRĶI(ĀRĒJIE UN IEKŠĒJIE)
Ģimnāzijas darbības mērķis ir veidot izglītības vidi, organizēt un īstenot izglītības procesu, kas nodrošinātu valsts vispārējās izglītības standartos noteikto mērķu sasniegšanu.
Ģimnāzijas darbības pamatvirziens ir izglītojošā darbība. Izglītības programmas mērķi un to sasniegšanai nepieciešamie uzdevumi ir:
• garantēt skolēniem iespēju kvalitatīvi apgūt vispārējās pamatizglītības otrā posma izglītības programmu un vispārējās vidējās izglītības programmu;
• vispārējās vidējās izglītības posmā skolēniem radīt iespēju padziļināti un radoši apgūt atsevišķus mācību priekšmetus, iesaistīt skolēnus zinātniskās pētniecības darbā;
• izvēlēties izglītošanas darba metodes un formas;
• sadarboties ar skolēnu vecākiem (aizbildņiem), lai nodrošinātu un veicinātu pozitīvu izglītojošo darbu, kvalitatīvu informācijas apmaiņu un sadarbību izglītības programmu mērķu sasniegšanā;
• racionāli izmantot izglītībai iedalītos finanšu resursus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants