Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 10.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 11.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 12.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 13.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 14.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 15.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 16.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 17.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 18.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 19.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 20.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 21.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 22.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 23.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 24.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 25.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 26.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 27.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 28.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 29.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 30.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 31.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 32.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 33.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 34.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 35.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 36.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 37.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 38.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 39.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 40.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 41.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 42.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 43.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 44.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 45.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 46.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 47.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 48.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses mape pa centriem', 49.
Darba fragmentsAizvērt

Prakses mērķis:
Veidot izpratni par to, kā iekārtot grupas telpu pēc aktivitāšu centriem, un to, kā aktivitāšu centros bērns gūst zināšanas un attīstītās jomās.

Prakses uzdevumi:

1.Iepazīties ar literatūru par bērncentrētas mācību vides veidošanu.
2.Pēc iespējas apmeklēt,, soli pa solim” grupu, kas izveidota pēc aktivitāšu centru principa.
3.Izveidot grupā dažādus aktivitāšu centrus.
4.Sastādīt katra centra nepieciešamo kontrolsarakstu, kas piemērotas bērna vecumam un attīstības pakāpei.
5.Uzrakstīt jēdzienus un zināšanas, ko bērns var iemācīties attiecīgajā aktivitāšu centrā.
6.Katram centram sastādīt piecas aktivitāšu kartītes.
7.Grupā atbalstīt individuālās mācīšanās stilus un spējas, ļaujot bērniem strādāt pie uzdevumiem atbilstoši viņu spējām un interesēm.
8.Iesaistīt ģimenes, veicot dažādas aktivitātes.
9.Pedagoģiskās prakses mapē atspoguļot savas domas par mācīšanos vidē, kur materiāli sakārtoti pa interešu centriem, un kāda ir audzinātājas loma.
10.Pedagoģiskās prakses noslēguma diskusijā dalīties pieredzē un sagatavot atskaiti par praksi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants