Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pasākuma scenārijs 2.klasei. Augļi un dārzeņi', 1.
  • Konspekts 'Pasākuma scenārijs 2.klasei. Augļi un dārzeņi', 2.
  • Konspekts 'Pasākuma scenārijs 2.klasei. Augļi un dārzeņi', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Dinamiskā pauze
Skolēni atrodas savās vietās.
Skolotāja saka: Tagad es jums saukšu dažādus vārdu savienojumus (īpašības vārds+lietvārds).
Skolotāja sāk saukt dažādus vārdu savienojumus: sarkans gurķis,sarkans tomāts,brūns kartupelis,zils apelsīns,apaļš banāns,melns ananās,dzeltens tomāts,apaļš kāposts,skāba biete,salds ķiploks,zaļš burkāns,zaļi zirņi,apaļš banāns,pelēks kāposts,sarkana zemene,baltas vīnogas,salds bumbieris,ja tas ir iespējams vārdu savienojums,tad bērni sit plaukstas,ja, tas ir kļūdains vārdu savienojums bērni piesit ar kājām pa grīdu.
Skolotāja saka: Mazliet atpūtušies varam uzspēlēt vēl vienu spēli! Mēs pamēģināsim ar aizvērtu acu palīdzību noteikt augļus un dārzeņus pēc smaržas un garšas.

Atlants