Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Individuālā komersanta biznesa plāns', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Plāna kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    4
2.  Uzņēmuma produkcija    5
3.  Tirgus analīze    5
4.  Mārketinga stratēģija    7
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    8
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    9
7.  Svarīgāko biznesa plāna pasākumu grafiks    9
8.  Risks un problēmas    9
9.  Finanšu informācija    9
Darba fragmentsAizvērt

6. UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS
Uzņēmuma vadītājs un tai pašā laikā darbinieks ir viena persona. Citi darbinieki nav nepieciešami. Šī viena cilvēka pienākumi būtu – uzņēmuma vadīšana, izejvielu pasūtīšana, produktu izgatavošana, mājas lapas izveide un tā uzturēšana, pasūtījumu pieņemšana, rēķinu sagatavošana, pasūtījuma nogādāšana pircējam, grāmatvedības sakārtošana, uzņēmuma popularizēšana.
Darba alga būs attiecīgi no pieprasījuma daudzuma – proti padarītā darba.
Darbinieku skaitu nākotnē var palielināt, ja pēc tā ir nepieciešamība – ir liels pieprasījums, un viens cilvēks ar to nevar tikt galā.

7. SVARĪGĀKO BIZNESA PLĀNA PASĀKUMU GRAFIKS
Attīstīties kā uzņēmumam. Iegūt stabilu vietu tirgū, būt labākam uzņēmumam par konkurentiem. Piesaistīt klientu loku, lai šo klientu vidū būtu kā atpazīstams zīmols. Palielināt savu produkcijas klāstu ar jauniem produktiem.

8. RISKS UN PROBLĒMAS
Galvenais risks, ar ko var saskarties, ir savu privāto finanšu ieguldījums un to neatpelnīšana. Un viena no galvenajām problēmām ir mazs pieprasījums, mazs klientu loks, un nespēt konkurēt ar citiem uzņēmumiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants