Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 1.
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 2.
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 3.
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 4.
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 5.
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 6.
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 7.
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 8.
  • Konspekts 'Līderība. Treneris kā līderis basketbola komandā', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Līderība    4
  Personības iezīmju pieeja    4
  Līdera uzvedības stili    5
  Autokrātiskais stils    5
  Demokrātiskais stils    6
  Liberālais stils    6
  Iespējamību pieeja    7
  Treneris – līderis    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Trenerim – kā līderim, vieglāk būtu strādāt, ja arī komandā būtu kāds izteikts emocionālais līderis, kas varētu palīdzēt trenerim pacelt komandu ‘’ uz viļņa ‘’, jo pēc personīgās pieredzes varu teikt, ka spēlētājiem dažreiz nepalīdz trenera pūles ‘’ pacelt ‘’ emocionalitāti komandā. Ja to nevar izdarīt treneris, tad to bieži var izdarīt komandas biedrs – līderis, jo redzot, ka vēl kādam kaut kas padodas, tad tomēr tā drošības sajūta palielinās.

Secinājumi.
• Līderim jāpiemīt spējām pielāgoties noteiktām situācijām.
• Trenerim – līderim nevajadzētu pielāgoties kādam noteiktam līderu stilam.
• Autokrātiskais stils nodrošina augstu darba efektivitāti, bet rada nelabvēlīgu psiholoģisko klimatu.
• Līderim jāpiemīt emocionālajai inteliģencei, t.i. jāapzinās savas emocijas, jāprot tās apvaldīt, jābūt lielam gribasspēkam, jāprot atzīt arī citas emocijas.
• Nelabvēlīgā situācijā efektīvāka ir autoritāra darbība.

Autora komentārsAtvērt
Atlants