Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 1.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 2.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 3.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 4.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 5.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 6.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 7.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 8.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 9.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 10.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 11.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 12.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 13.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 14.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 15.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 16.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 17.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 18.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 19.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 20.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 21.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 22.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 23.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 24.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 25.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 26.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 27.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 28.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 29.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 30.
  • Referāts 'SIA "Čilija Pizza"', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma īss apraksts    4
2.  Mārketinga makrovide    5
2.1.  Ģeogrāfiskais faktors    5
2.2.  Ekonomiskais faktors    6
2.3.  Demogrāfiskais faktors    7
2.4.  Izglītības faktors    8
2.5.  Kultūras faktors    8
3.  Mārketinga mikrovide    10
3.1.  Patērētāji    10
3.2.  Konkurenti    11
3.3.  Piegādātāji    14
4.  SWOT analīze    15
4.1.  SVID analīze    15
4.2.  SVID analīzes stratēģijas    16
4.2.1.  SI stratēģija    16
4.2.2.  SD stratēģija    16
4.2.3.  VI stratēģija    16
4.2.4.  VD stratēģija    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmējdarbības vide sastāv no dažādām struktūrām, ir jāizprot vide un jāmāk tā pielāgot katram savai individuālai darbībai.
2. Valsts ekonomiskais stāvoklis var ietekmēt uzņēmumu ar inflācijas starpniecību, iedzīvotāju maksātspēju, procentu likmēm un bezdarbu.
3. Nabadzība ir galvenais Latvijas integrācijas ierobežojošais faktors.
4. Konkurences apstākļos var izdzīvot tikai tie uzņēmumi, kas nemitīgi domā par uzņēmuma attīstību.
5. Katram uzņēmumam ir attiecīgs piegādātāju skaits un SIA „Čili Pica” tie ir atpazīstami visā Latvijā un nedaudzi arī pasaulē.
6. Katram uzņēmējam ir jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņu, jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām, lai veiksmīgi varētu izvairīties no nelabvēlīgiem notikumiem un nevēlamiem zaudējumiem.
7. Izanalizējot uzņēmuma iespējas, tika secināts, ka uzņēmums ieņem stabilu pozīciju Rīgas picēriju (ēdināšanas) pakalpojumu tirgū, tā apgrozījums ir visai liels un peļņa stabila, tomēr jāņem vērā konkurence un klientu vēlmes.
8. Pēc SVID analīzes redzams, ka picērija atlasi tikai labus darbiniekus, kas rada situāciju, ka picērijās darbojas mazs darbinieku skaits, bet ir liels apmeklētāju pieplūdums, līdz ar to var secināt, ka darbinieki ir pārslogoti un reizēm var rasties konflikta situācija starp darbinieku un klientu.
9. SIA „Čili Pica” ir lieliska iespēja ne tikai labi pavadīt laiku, bet arī garšīgi paēst.

Priekšlikumi:
1. Lai vieglāk būtu vadīt uzņēmumu un izvairīties no iespējamajiem draudiem, uzņēmuma vadītājam vienmēr jāseko līdzi visām izmaiņām, kuras varētu iespaidot uzņēmuma peļņu un darbību.
2. Jāseko līdzi produkcijas kvalitātei. Šis faktors ir ļoti svarīgs uzņēmuma konkurētspējai ar citiem uzņēmumiem, t.i., jo ir augstāka kvalitāte, jo augstāka konkurētspēja.
3. Abpusēja reklāma būtu interesants jaunums tirgū. SIA „Čili pica” savā mājas lapā uzrāda savus piegādātājus, kas ir sava veida reklāma. Interesanti būtu, ja arī piegādātāji reklamētu savus pircējus.
4. Uzņēmums var piesaistīt jaunus investorus gan pašmāju, gan ārzemju, ir nepieciešama tikai vēlme un darbs.
5. Izveidot „Čili Picas” ēdnīcas vēl citās Latvijas pilsētās, piem., Jūrmala, Aizkraukle, Alūksnē u.c.

Autora komentārsAtvērt
Atlants