Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns par ziedu salonu "Frezelle"', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmums un tā vadība    4
2.  Produkti    5
3.  Pakalpojumu nodrošināšana    6
4.  Nozares raksturojums    7
5.  Uzņēmuma konkurences stratēģija    8
6.  Nepieciešamais finansējums un prognozes    9
7.  Biznesa projekta realizācija un riski    11
  Pielikums    12
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie riski:
• Mazi ienākumi – nespēja samaksāt nodokļus un darbiniekiem algas. Risinājums: veikt papildus reklāmu uzņēmuma popularizācijai starp klientiem. Piedāvāt atlaides lieliem pasūtījumiem, lai vēlāk klients vēlētos pirkt vēl.
• Novītuši ziedi - uzņēmums cieš zaudējumus. Risinājums: pārdot preci par zemāku cenu (nocenot), kā arī pievērst vairāk uzmanības, lai ziediem būtu pietiekošs ūdens daudzums.
• Liela konkurence – zaudē klientus, līdz ar to ir zemāki ienākumi. Risinājums: veikt dažādus klientu pirkt spējas pasākumus kā dažādas atlaides, akcijas u.c.
• Piegādātāju cenu maiņa – preču piegādātājs paaugstina savas cenas līdz ar to cenas kioskā kāpj. Risinājums: nepieļaut cenu kāpumu, nomainīt preču piegādātāju, vai atcelt pasūtījumu, gaidot, iepriekšējās cenas.
• Inflācija – klientu nespēja pirkt preces un apmaksāt pakalpojumus. Risinājums: censties palīdzēt klientam izvēlēties lētāku preci vai pakalpojumu, piedāvāt atlaidi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants