Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 28.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 29.
  • Referāts 'Mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Mārketinga vides analīze    3
1.1.  Mārketinga mikrovides analīze    3
  Uzņēmums, tā darbības raksturojums    4
  Piegādātāji    4
  Starpnieki    5
  Konkurenti    6
  Pircēji    8
  Mārketinga makrovides analīze    8
  Ekonomiskā situācija    8
  Demogrāfiskā situācija    12
1.2.3  .Politiskā, tiesiskā situācija    14
  Tirgus ietilpības novērtēšana    14
  SVID analīze    15
2.  Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    19
2.1.  Tirgus segmentēšana    19
2.1.  Mērķa tirgus noteikšana un pozicionēšana    20
2.3.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    20
2.4.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    21
2.5.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    23
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    26
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras saraksts    30
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Gasell Latvia” nodarbojās ar somu vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību. Šodien, lai uzņēmums spētu veiksmīgi strādāt un attīstīties tirgū asas konkurences apstākļos, nepieciešams veikt mārketinga pasākumus, kuri pēta patērētāja vajadzības.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai izvēlētos sadales kanālus ar vislielāko atdevi, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus.
Izmaksas par mārketinga darbību veido apmēram 50% no produkta cenas. Tas noteikti atmaksājas, jo produkta vērtība pieaug. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību, nosakot pircēju loku, viņu vēlmes un vajadzības, radot īsto produktu par īsto cenu, izmantojot īstas izplatīšanas un informēšanas metodes.
Par mārketinga atskaites punktu kļūst klients, kuram ir vēlmes, vajadzības un izvēles iespējas un, kurš ar savu lēmumu nopirkt rada ienākumus uzņēmumam. Ja visas uzņēmuma struktūrvienības koncentrējas klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanā, tad tam jāstrādā vienam, nevis dažādiem mērķiem, un mārketings ir saistviela, kas satur uzņēmumu un liek tam darboties noteiktā virzienā.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt SIA „Gasell Latvia” mārketinga plānu somu realizēšanai.
Mūsu darba uzdevums ir veikt Latvijas somu tirgus pētījumu un SIA „Gasell Latvia” vietu tajā. Izmantojot ekonomisko, ekonomiski matemātiskās metodes, tabulas un grafiskās metodes. Par pētījuma avotiem tika ņemti vispārējā un speciālā literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, uzņēmuma nepublicētie materiāli un interneta resursi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants