Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 1.
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 2.
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 3.
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 4.
  • Eseja 'Racionālie un emocionālie motīvi reklāmā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Skatoties reklāmas, kur uzņēmums rāda labu piedāvājumu, izdevīgu cenu, kādu akciju vai uzlabotu sava produkta versiju – klients būs ieinteresēts iedziļināties tajā reklāmā un veikt pirkumu. Jo cilvēka viens no racionāliem motīviem- ir ietaupīt naudu, dabūt produktu par zemāku cenu, ar labāku kvalitāti.
Runājot par emocionāliem motīviem, viens no nozīmīgākajiem faktoriem, kurām pircējs pievērš daudz uzmanības, ir uzņēmuma attieksme pret dabu. Ja uzņēmums ir zaļi domājošs un cenšas padarīt savus produktus par “eko produktiem”, tad patērētais novērtē to un veido labu attieksmi pret konkrētu uzņēmumu. Viens no uzņēmumu piemēriem ir uzņēmums “ Heinz”, kas savās reklāmās rāda, ka viņu produkts ir dabīgs ar ekoloģisko iepakojumu, kas nekaitē apkārtējai videi (3.att.).

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants