Vērtējums:
Publicēts: 21.08.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 1.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 2.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 3.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 4.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 5.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 6.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 7.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 8.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 9.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 10.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 11.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 12.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 13.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 14.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 15.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 16.
  • Konspekts 'Konspekts integrēšanā', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Pamatojums mācību satura veseluma izpausmei:
Teksta uzdevuma izveide aizpildot doto shēmu, lai noskaidrotu ,,cik ilgi jākrāj, lai nonāktu pie vēlamā mērķa’’, motivēs skolēnus darbam, sekmēs vēlmi piedalīties pārrunās, un analizēt dažādas situācijas. Risinot teksta uzdevumus aprēķina nezināmo.
Risināt dažādus uzdevumus, lai izprastu, kā ar dažādiem paņēmieniem (reizināšanu un dalīšanu) varam skaitīt naudu.
Skatoties video, izprast, kas ir kabatas nauda, salīdzināt video redzēto ar savu pieredzi, pamatot savas domas. Pārrunu laikā noskaidrot, kam tad biežāk tiek tērēta kabatas nauda. Dalīties ar savu sapni, kam vēlamies sakrāt.
Aplūko attēlus ar dažādām krājkasēm, pārrunā, kas atšķirīgs, kāda ir forma un faktūrā. Eksperimentējot un darbojoties ar mālu meklē iespējas, kā izveidot savu krājkasi. Diskutē par izgatavotā trauka formas un funkcijas saskaņu.

Atlants