Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 1.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 2.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 3.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 4.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 5.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 6.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 7.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 8.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 9.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 10.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 11.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 12.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 13.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 14.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 15.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 16.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 17.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 18.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 19.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 20.
  • Referāts 'Rokdarbu un dizaina pulciņa programma', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Programmas apmācības mērķis:
izkopt audzēkņu motivāciju iepazīt un apgūt rokdarbu tehnikas un veidus, iepazīties ar dizaina tehnoloģijām un apgūtas zināšanas pielietot dizaina jomā (interjera, vides, tērpu u.c.), izstrādājumu izgatavošanā un jebkura radošā darbā, rosināt audzēkņus iesaistīties apkārtējās vides sakopšanā, uzlabošanā, pozitīvo pārmaiņu veidošanā, vērtību radīšanā.
Programmas apmācības uzdevumi:
• paplašināt bērnu redzesloku, padziļināt zināšanas, interesi par rokdarbiem, dekoratīvi lietišķo mākslu, dizaina (interjera, vides, tērpu) un rokdarbu tehnoloģijām, suvenīru izgatavošanas tehnoloģijām, mākslas un estētiskajiem jautājumiem;
• iepazīt un apgūt dažādus rokdarbu tehnikas un veidus, izpausmi un pielietojumu dizainā;
• iepazīt ar interjera, sadzīves priekšmetu, sienas dekoru, telpu un logu rotājumu, aksesuāru, suvenīru u.c. izstrādājumu izgatavošanas tehnoloģijām;
• pilnveidot prasmes un veidot darba iemaņas, strādājot ar nepieciešamiem materiāliem, instrumentiem, piederumiem;
• iegūt zināšanas par krāsu mācības un kompozīcijas pamatiem;
• attīstīt audzēkņu radošo iztēli un spējas;
• izkopt mākslinieciskās spējas un prasmes;
• apgūt konstruēšanas un modelēšanas pamatus;
• rosināt audzēkņus izmantot savu radošo potenciālu un vēlmi patstāvīgi realizēt savas idejas, eksperimentēt un atklāt dažādus izteiksmes līdzekļus un tehnikas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants