Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 1.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 2.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 3.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 4.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 5.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 6.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 7.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 8.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 9.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 10.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 11.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 12.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 13.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 14.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 15.
  • Referāts 'Uzvedība dažādās vecuma grupās', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Uzvedības jēdziens   
2.  Viedokļi no malas, vēsture un citas interesantas lietas   
3.  Pārdomas un secinājumi pēc novērojumiem   
4.  Intervija   
5.  Testa rezultāti   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Šo tēmu izvēlējos, jo gribēju uzzināt visizteiktākās atšķirības cilvēku uzvedībā dažādās vecuma grupās. Pētīju četras grupas - sākot no brīža, kad mazi bērni prot runāt līdz 6 gadu vecumam, no 7 līdz 17 gadiem, no 18 līdz 30 gadiem, un no 31 līdz 50 gadiem. Šādas vecuma grupas izvēlējos, jo, manuprāt, šādās grupās savā starpā cilvēki visvairāk arī viens no otra atšķiras. Līdz 6 gadiem bērni vēl nemācās skolā, bet iet bērnudārzā, un visticamāk tāpēc arī aršķirās no 7 gadus veciem un vecākiem bērniem, kas mācās skolā. Un tālāk ar pārējām grupām ir līdzīgi, 18 līdz 30 gadus veci ir jau pabeiguši skolu un studē un/vai strādā, mācās būt pastāvīgi, un 31 līdz 50 gadus vecie lielākoties ir ar bērniem, ģimeni, pastāvīgu darbu un atbildības sajūtu, bet, manurpāt, pēc 50 gadu sasniegšanas cilvēkā vairs būtiskas izmaiņas nevar manīt, tapēc tālāk nemaz necentos iedalīt. Skatīšos vai kādai vecuma grupai atbilst savādākas nekā manis domātās īpašības, domāšana un citas lietas, kā arī salīdzināšu ar sevi. Pētījuma laikā visus, izņemot mazākos, arī aicināšu uz grupveida sarunām un piedāvāšu aizpildīt manis izveidotu testu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants