Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 1.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 2.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 3.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 4.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 5.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 6.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 7.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 8.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 9.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 10.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 11.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 12.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 13.
  • Konspekts '12 nodarbības dažādām vecuma grupām', 14.
Darba fragmentsAizvērt

MĒRĶIS. Rosināt bērnos prasmi iegūtās zināšanas matemātisko priekšstatu veidošanā izmantot savā ikdienas dzīvē – rotaļās, attīstīt iztēli, domāšanu.
SAGATAVOŠANĀS ROTAĻAI.
1.Ekskursija uz pastu. Vispirms jau iepriekš jāsarunā tikšanās ar attiecīgo pasta amatpersonu, kas varētu novadīt bērniem ekskursiju pa pastu. Jāsarunā ar amatpersonu, lai bērni varētu pavērot: kā vēstules šķiro; kā vēstules piegādā adresātam, kāpēc vajadzīga pastmarka; kā iesaiņo pasta sūtījumus speciālās kastītēs vai iesaiņojamā papīrā; kā sūtījumus nosver, kāpēc tas vajadzīgs; kā uzliek pasta zīmogus; kādus pakalpojumus vēl sniedz pastā. Jāsarunā ar pasta darbiniekiem, ka viņi būs pacietīgi un pārdos katram bērnam vienu pastmarku. Jāvienojas par ekskursijas datumu.
2.Bērni tiek aicināti uzzīmēt vecākiem vēstuli, bet kurš var – uzraksta arī savu tekstu, katrs ieliek savu vēstuli konvertē un kopā ar pirmsskolas skolotāju uzraksta savu adresi ( skolotāja arī veic kontroles darbu: redz kurš bērns zina savu adresi, kuram tas jāpamāca, lai nostiprinātu šīs zināšanas).
3.Jānosūta vecākiem zīmīte par ekskursijas datumu un jāpalūdz 0.15Ls, lai katrs bērns varētu nopirkt pastmarku.
4.Vērojums pastā, vēstules nosūtīšana vecākiem ( bērni katrs pats iemet savu vēstuli pastkastītē).
5.Pārrunājot vēroto pastā, aicināt bērnus pašiem izveidot savu pastu. Tam nepieciešamie materiāli:
Krītiņi.
Papīrs gan parasts, gan kartons, līme, dažādas kastītes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants