Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga kampaņa Krievijā un Kazahstānā', 1.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga kampaņa Krievijā un Kazahstānā', 2.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga kampaņa Krievijā un Kazahstānā', 3.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga kampaņa Krievijā un Kazahstānā', 4.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga kampaņa Krievijā un Kazahstānā', 5.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga kampaņa Krievijā un Kazahstānā', 6.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga kampaņa Krievijā un Kazahstānā', 7.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga kampaņa Krievijā un Kazahstānā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

5. Mārketinga aktivitāšu vadība
Rūpīgi jāseko loģistikai, lai sākoties aktivitātēm, sadarbības partneru veikalu tīklos un Laimas filiālēs būtu pieejams viss preču sortiments. Jābūt elastīgiem un gataviem uz to, ka kādā produktu grupā pieprasījums negaidīti var pārsniegt piedāvājumu, tāpēc jābūt iespējai operatīvi reaģēt un loģistikai jābūt pakārtotai mārketinga aktivitātēm.
Jākontrolē sabiedriskās aktivitātes, to kvalitāte un mērķtiecība, kā arī tas, kā uz tām reaģē prese, sabiedrība, konkurenti. Nepieciešamības gadījumā ir jārod iespēja izmantot budžeta rezerves fondu, lai novērstu kļūmes iepriekš neprognozētajās situācijās.
Nepieciešams visu reklāmas veidu monitorings, kam jāpiesaista uzņēmums, kurš specializējas šādu pakalpojumu sniegšanā, katrā konkrētajā reģionā, jo, ņemot vērā to, ka Laimas aktivitātes notiek daudzos un dažādos reģionos, ar pašu spēkiem to veikt praktiski nav iespējams.

6.Kampaņas rezultāti
Būtiski kampaņas rezultātu rādītāji ir pārdošanas apjomi un peļņa, kurus analizējot pa mēnešiem, būtu jāņem vērā arī dažādās mārketinga aktivitātes, konkrētajā laika posmā.
Par Laimas starptautiskā mārketinga kampaņas galīgajiem rezultātiem spriest varēs tikai tad, kad tā būs noslēgusies un apkopoti visi finanšu rādītāji. Tā kā šajā reģionā tas notiek pirmo reizi, tad praktiski nebūs nekādu citu datu ar ko tos salīdzināt. Var jau iegūtos datus salīdzināt ar rezultātiem, kuri iegūti citos Krievijas reģionos, taču ņemot vērā lielo atšķirību, kas pastāv starp reģioniem, to analīzes rezultāti var būt neprecīzi un neobjektīvi.
Pats galvenais lēmums, kurš būs jāpieņem šīs starptautiskās mārketinga kampaņas noslēgumā, būs tas vai A/S Laima ir mērķtiecīgi turpināt savas aktivitātes attiecīgajos reģionos. Pastāv iespēja, ka rezultāti ir tik labi, ka der padomāt par savas produkcijas izplatīšanu visā bijušās PSRS teritorijā!

Autora komentārsAtvērt
Atlants