Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas kampaņas analīze', 1.
  • Eseja 'Reklāmas kampaņas analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu grupas izvēlētā reklāmas kampaņa analīzei – veikala „CUBUS” apģērbu reklāma televīzijā.
Reklāmas kampaņas bieži vien ir tendētas aptvert pēc iespējas plašāku auditoriju, tāpēc reklāmas tiek izvietotas vairākos medijos kampaņas ietvaros. Visbiežāk reklāma tiek izvietota presē un televīzijā, arī vides medijos, radio, internetā. Konkrētajā gadījumā „CUBUS” apģērbu reklāma tiek izvietota presē, uz ielām – vides reklāma un, protams, televīzijā. Katrai reklāmas metodei ir savas īpašības, taču televīzija joprojām aptver visplašāko auditoriju. Vienlaicīga vizuālā un skaņas ietekme rada klātbūtnes efektu un parāda cilvēkam to, cik labi viņš jutīsies, ja nopirks konkrēto preci. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants