Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "X" vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  DARBA PAMATDAĻA    4
1.1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.2.  MIKRO, MAKRO VIDES ANALĪZE    4
1.2.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    4
1.2.2.  Uzņēmuma ārējā vide    6
1.3.  NOZARES ANALĪZE    10
1.4.  KONKURENCES ANALĪZE    11
1.4.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    11
1.4.2.  Paplašinātā Bostonas Konsultantu grupas matrica    12
1.4.3.  General Electric modelis    14
1.5.  SVID ANALĪZE    16
2.  DARBA PAMATDAĻA    18
2.1.  SEGMENTĒŠANA    18
2.2.  MĒRĶTIRGUS NOTEIKŠANA    19
2.3.  UZŅĒMUMA “VEIKSMES ATSLĒGA”    20
2.4.  UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA    21
2.5.  RĪCĪBAS PLĀNS STRATĒĢIJAS ĪSTENOŠANAI 1 GADAM    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot šo studiju darbu, tika gūtas zināšanas par mārketinga vides un stratēģijas analīzi un darbības planošanu. Darba gaitā tika analizēts tirdzniecības uzņēmums, tika konstatēti trūkumi tā darbībā un izstrādāts plāns uzņēmuma darbības uzlabošanai. Analīzes laikā tika noskaidroti tuvākie konkurenti, konstatēti trūkumi uzņēmuma darbībā, izpētīta vide, kurā darbojas uzņēmums, tika veikta tirgus segmentācija, produktu pozicionēšana un rīcības plāna nākošajam gadam sastādīšana.
Izstrādājot studiju darbu tika konstatēti dažādi trūkumi uzņēmuma darbībā: neliels klientu skaits, vajš mārketings, zema atpazīstamība, atkarība no piegādātājiem, preču atlikumu neesamība, ekspertu un finanšu līdzekļu trūkums. Šos trūkumus varētu novērst, ieguldot naudas līdzekļus, kas varētu būt kredīts, uzņēmuma attīstībā. Ir jāpalielina uzņēmuma atpazīstamība ar reklāmas palīdzību, jāpiesaista jaunus piegādātājus, jānodarbina preču eksperti, kas varētu konsultēt klientus un pētīt cenas tirgū. Vēl jāveido vispirktāko preču atlikumi, lai ātri varētu tās piedāvāt klientiem par izdevīgām cenām.
Izstrādājot šo studiju darbu tika izstrādātsj plāns, kas dod uzņēmumam priekštatu par, to kā attīstīt uzņēmumu turpmākajā gadā. Uzlabojot katru no mārketinga kompleksa elementiem ir iespējams palielināt uzņēmuma klientu skaitu, uzlabot apkalpošanas kvalitāti, un visbeidzot gūt lielāku peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants