Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 5.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 6.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās domas attīstība. Radošuma attīstību veicinošie apstākļi', 7.
Darba fragmentsAizvērt

20.gs.sākums
Rūdolfs Šteiners (1861-1925)
Alternatīvā pedagoģija
Īpaša uzmanība tiek veltīta mākslinieciskajiem priekšmetiem (rokdarbi, mūzika, zīmēšana, gleznošana, ritmika, pasakas, teikas).
Mācības virzītas uz harmoniskas personības attīstību.
Valdorfskola nav pakļauta valstij. To veido skolotāju, vecāku un skolēnu sadarbība. Vērtēšanā netiek izmantotas atzīmes. Mācību process tiek organizēts posmsecīgi. Arī mūsdienās pastāv šī pedagoģija un uzskatu, ka tā spēj iekļauties vispārējā sabiedrībā. Tieši šeit radošumam nav barjeru un skolēni tiek mudināti izmantot savu prātu un spēju, lai paustu caur mākslu savu redzējumu. Viņi netiek vērtēti pēc ierastās skolu vērtēšanas sistēmas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants