Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Fazer maiznīcas" konkurences analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Fazer maiznīcas" konkurences analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Fazer maiznīcas" konkurences analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Fazer maiznīcas" konkurences analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Fazer maiznīcas" konkurences analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Fazer maiznīcas" konkurences analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "Fazer maiznīcas" konkurences analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "Fazer maiznīcas" konkurences analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Šā gada sākumā Latvijas iedzīvotāju skaits sasniedzis 2 270 894 liecina Centrālās statistikas pārvaldes apkopotie dati, no tiem maizi uzturā lieto apmēram 95 %, tas ir 2157349.3.
34% Latvijas iedzīvotāju uzturā lieto rupjmaizi, 29% - baltmaizi, bet 18% - graudu maizi. 5% patērētāju maizi uzturā vispār nelieto.
Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra (LTVC) sniegtie dati liecina, ka baltmaizi vairāk ēd laucinieki un gados jauni cilvēki, turpretī rupjmaizi - pilsētnieki.
Segmentēšanas rezultātā uzņēmuma potenciālais tirgus ir sadalīts dažādos segmentos.
SIA „Fazer” tirgus segmentēšana varētu izskatīties apmēram šādi:
1. Ņemot vērā ģeogrāfiskās pazīmes:
a)pilsētu iedzīvotāju segmentu (1 540 998 iedzīvotāju),
b)lauku iedzīvotāju segmentu (729 896 iedzīvotāju).
2. Ņemot vērā demogrāfiskās pazīmes:
a)izceļot segmentus pēc vecuma:
3-12 gadi,
13-22 gadi,
23- 32 gadi,
33-50 gadi,
50 gadi un vairāk;
a)pēc dzimuma:
vīriešu (1 046 904.0),
sieviešu (1 223 990.0).
3. Pēc sociāli ekonomiskām pazīmēm Latvijas iedzīvotājus var iedalīt šādās grupās, ņemot vērā:
a)ienākumus:
Līdz Ls 75 uz vienu cilvēku ģimenē (19 % Latvijas iedzīvotāju),
Ls 75-90 uz vienu cilvēku ģimenē,
Ls 90-120 uz vienu cilvēku ģimenē,
Ls 120 un vairāk uz vienu cilvēku ģimenē;
b)sociālo līmeni:
uzņēmumu strādnieki,
pārvaldes aparāta un administratīvie darbinieki,
kultūras darbinieki,
lauku strādnieki.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants