Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Kognitīvais mācību modelis', 1.
  • Konspekts 'Kognitīvais mācību modelis', 2.
  • Konspekts 'Kognitīvais mācību modelis', 3.
  • Konspekts 'Kognitīvais mācību modelis', 4.
  • Konspekts 'Kognitīvais mācību modelis', 5.
  • Konspekts 'Kognitīvais mācību modelis', 6.
  • Konspekts 'Kognitīvais mācību modelis', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Māciet skolēniem novērtēt savu ideju kvalitāti un to īstenošanas iespējamās sekas;
4. Novērtējiet skolēnu oriģinālās un lietderīgās idejas, akcentējot ne tikai rezultātu, bet arī domāšanas procesu. Skolēniem jājūt, ka viņu idejas ir vērīgas un uzmanības vērtas;
5. Piedāvājiet atrisināt vēl nepazīstamus uzdevumus, māciet būt neatlaidīgiem un neatkāpties neveiksmju dēļ;
6. Mudiniet skolēnus plānot uzdevumu risināšanas gaitu, izmantojot agrāk iegūtās zināšanas. Atgādiniet, ka bieži tieši plānošanas process ir svarīgāks par plānu;
7. Mudiniet skolēnus neierindot uzdevumu kādā noteiktā grupā, jo tas pieradina domāt neelastīgi. Novērtējiet oriģinālus risinājumus
Kognitīvajam mācību modelim ir daudz piekritēju. Tie ir gan kritiskās domāšanas pieejas veidotāji, gan skolotāji praktiķi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants