Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mērķa grupu analīze, uzņēmuma komunikācijas mērķi un pozicionējuma novērtējums', 1.
  • Konspekts 'Mērķa grupu analīze, uzņēmuma komunikācijas mērķi un pozicionējuma novērtējums', 2.
  • Konspekts 'Mērķa grupu analīze, uzņēmuma komunikācijas mērķi un pozicionējuma novērtējums', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas mērķi

Pircēju vajadzību atzīšana.
GAUJA AB pievērš lielu uzmanību pircēju vajadzību atzīšanai. Tieši tāpēc salona kolekcijā vienmēr atradīsiet vismaz 200 dažādus ūdeļādas kažokus un puskažokus, plašā izvēlē lapsādas kažokus un puskažokus, vairākus simtus kažokādu, un vairāk kā 1000 nosaukumu aksesuārus – cepures, apmetņus, apkakles, pelerīnes spilvenus, bērnu kažociņus, somas muftes un daudzkrāsainus boa. Pastāvīgi tiek veidotas jaunas kažoku kolekcijas.
Informācijas piešķiršana.
Uzņēmums nodrošina cilvēkus ar visu nepieciešamo informāciju par savu darbību un par savu produkciju. Plašu informāciju var atrast internetā www.gaujaab.lv, kā arī reklāmā TV un internetā.
Pircēju attieksmes veidošana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants