Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 1.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 2.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 3.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 4.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 5.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 6.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 7.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 8.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 9.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 10.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 11.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 12.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 13.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 14.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 15.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 16.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 17.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 18.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 19.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 20.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 21.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 22.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 23.
  • Konspekts 'Dīzeļdzinēja barošanas sistēma', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
2.  Projekta pieteikums    2
3.  Ievads    3
4.  Dīzeļdzinējs    4
5.  Četrtaktu dīzeļdzinēja darba cikls    6
6.  Dīzeļmotoru degvielas padeves sistēma    7
7.  Degvielas tvertne    9
8.  Degvielas augstspiediena sūknis    10
9.  Sprauslas    13
10.  Kvēlsvces    14
11.  Filtri    15
12.  Kompresors    18
13.  Virzuļkompresori    19
14.  Turbokompresori    20
15.  Dīzeļmotoru priekšrocības un trūkumi    21
16.  Secinājums    22
17.  Izmantotā literatūra    23
Darba fragmentsAizvērt

Dīzeļmotoru darbību ietekmē degmaisījuma sagatavošanas paņēmiens. Atkarībā no degkameru formas iedala dīzeļmotorus ar nedalītām un dalītām degkamerām. Nedalītās degkameras dīzeļmotoriem degkameru izveido virzuļa galvā. Degkameras forma izveidota tā, lai izsmidzinātā degviela iztvaikotu un sajauktos ar gaisu virzulī izveidotajā degkameras tilpumā. Dalītās degkameras dīzeļmotorā vienu daļu degkameras izveido cilindra galvā otru virzuļa galvā. Pēc degkameras formas un degmaisījuma sagatavošanas paņēmiena šos dīzeļmotorus iedala virpuļkameras un priekškameras dīzeļmotoros. Virpuļkameras dīzeļmotorā degvielu caur sprauslu iesmidzina cilindru galvā izveidotā virpuļkamerā, kuras tilpums ir 60 – 70% no degkameras tilpuma. Virpuļkameru ar cilindru saista kanāls. Tā kā kanālu novieto slīpi un virpuļkameru izveido sfērisku, gaiss saspiedes takts laikā virpuļkamerā intensīvi savirpuļojas un labi sajaucas ar degvielu, kas nodrošina motora mīkstu darbu. Priekškameras dīzeļmotoriem degvielu iesmidzina cilindru galvā. novietotā priekškambarī, kurā atrodas sprausla un kvēlspuldze gaisa sildīšanai pirms motora iedarbināšanas. Sadegšanas laikā priekškambarī sadeg aptuveni 25 – 30% no iesmidzinātās degvielas, jo gaisa daudzums ir ierobežots. Degvielas lielākā daļa kopā ar gaisu ieplūst caur kanālu cilindrā. Plūstot ar lielu ātrumu caur kanālu, vēl nesadegusī degviela labi sajaucas ar gaisu, tāpēc degviela pilnīgāk sadeg, nodrošinot mazāku izplūdes gāzu toksiskumu un motoru „mīkstāku darbību”Sastopami divu iesmidzināšanas veidu dīzeļmotori. Ar netiešo iesmidzināšanu, kas sastopami vieglo automobiļu dīzeļmotoros, bet ari ar tiešo iesmidzināšanu- daudz jaudīgākos kravas automobiļos, un arī jaunākās paaudzes vieglo automobiļu motoros.…

Atlants