Reklāma stāsta TV skatītājiem par Nescafe kafiju.
Reklāmas sižets ir šāds. No rīta ofisa darbinieki ir miegaini, gurdi un bez enerģiski. Viņiem nav spēku un vēlmju strādāt. Tas turpinās līdz brīdim, kad kādai ofisa darbiniecei ienāc prātā, ka tikai Nescafe kafijas garša var viņus uzmodināt. Tad viņa paciena ar Nescafe kafiju savus kolēģus un darbinieku aktivitāte redzami palielinās. Tagad viņi strādā enerģiski, ar vēlmi un entuziasmu. Pat ofisa šefs ir laimīgs iedzert Nescafe kafiju.
Reklāma saista Nescafe kafiju ar veiksmīgas dienas sākumu. Tāpēc reklāmas mērķa auditorija ir visi tie cilvēki, kuriem no rīta pietrūkst enerģijas aktīvai darbībai. Piemēram, ofisa darbinieki, studenti, pedagoģi un citi. Lai efektīvi ietekmēt mērķa auditoriju reklāmas personāži ir ļoti līdzīgi parastam darba kolektīvam. Viņi ir tādi paši kā vairāki ofisa darbinieki.