Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'TV reklāmu analīze', 1.
  • Konspekts 'TV reklāmu analīze', 2.
  • Konspekts 'TV reklāmu analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir parādīts arī Calgonit produkts. Tā reklāma uzskatāmi parada, kā Calgonit mazgā traukus trauku mazgāšanas mašīnā. TV skatītājs var redzēt, ka Calgonit ātri un viegli tiek gala pat ar noturīgākiem netīrumiem. Calgonit iepakojums ir radīts izmantojot īpašus vizuālus efektus. Tāds iepakojums izskatās ļoti pievilcīgs.
Calgonit reklāma ir efektīva. Reklāma pārliecina savu mērķa auditoriju ar daudzām metodēm. Pirmkārt, tā reklāma rāda mājsaimnieces, kuras smaida pēc produkta lietošanas. Otrkārt, reklāmas laikā ir nosaukti statistikas dati un sertifikātu nosaukumi, kuri pārliecina par Calgonit kvalitāti. Rezultātā reklāma darbojas un nopirktas produkcijas apjoms palielinās.
No subjektīva viedokļa var teikt, ka Calgonit reklāma ir ļoti garlaicīga un iedarbojas tikai uz savu mērķa auditoriju. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants