Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 1.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 2.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 3.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 4.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 5.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 6.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 7.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 8.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 9.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 10.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 11.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 12.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 13.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 14.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 15.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 16.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 17.
  • Referāts 'Uzņēmumu logotipi,simboli, korporatīvās krāsas, produktu iepakojums, telpu iekār', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Komunikācija    4
1.1.  Ārējā komunikācija/komunikācijas kodi    4
2.  Komunikācijas kodi biznesā    5
2.1.  Komunikācijas kodi ar kuru palīdzību uzņēmums nodot vēstījumu    5
2.1.1.  Uzņēmuma logotips    5
2.1.2.  Preces vai pakalpojuma simbols    7
2.1.3.  Reklāma    8
3.  Komunikācijas kodu veiksmīgi un neveiksmīgi pielietojumi praksē    9
3.1.  Logotips    9
3.2.  Preces/pakalpojuma simbols    10
3.3.  Reklāma    10
4.  Ieteikumi veiksmīgiem komunikācijas kodiem    11
  Secinājumi    13
  Literatūras avoti    14
  Pielikumi    15
Darba fragmentsAizvērt

4.Ieteikumi veiksmīgiem komunikācijas kodiem
Esam aplūkojuši teoriju par komunikācijas kodu veiksmīgu izveidi, kā arī aplūkojām uzņēmumu praksē veiksmīgi un neveiksmīgi pielietotus šo komunikācijas kodu piemērus. Pēc šiem piemēriem, esmu secinājis, ka komunikācijas kodam jābūt pavisam vienkāršam. To nav vērts “piebāzt” ar rakstisku informāciju vai ar nesaprotamiem attēliem, simboliem, jo tādai komunikācijai nav jēgas. Tas vairāk klienta piesaistīšanas vietā to vairāk atbaidīs un vēlamais rezultāts būspretējs. Kādam manuprāt ir jābūt komunikācijas kodam:
• Logotipam
Vienkāršam, no paša sākuma vienam, tālāk tikai to pilnveidojot
Attēlotais nevar būt grūti salasāms vai pārprotams
Bez vārdiska informācijas sūtījuma
• Simbolam
Atbilstošam piedāvātajai precei/pakalpojumam
Atmiņā paliekošam ar labām emocijām
• Reklāmai
Bez pārlieku daudz rakstiskas informācijas
Kreatīvai, taču nepārkāpjot robežas
Saprotamai
Meklējot informāciju un piemērus par komunikācijas kodiem, ir ļoti daudz piemēru, kad kods ir ticis izveidots pilnīgi neapdomājoties. Manuprāt, lai uzņēmums izvairītos no šādiem gadījumiem, tiem jāpievērš lielāka uzmanība pie tā, ka galvenais nav kodu ienkārši izveidot, bet izveidot to kvalitatīvu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants