Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Integrētās mācību prakses sākumskolā atskaite. Filmētā materiāla apraksts', 1.
  • Prakses atskaite 'Integrētās mācību prakses sākumskolā atskaite. Filmētā materiāla apraksts', 2.
  • Prakses atskaite 'Integrētās mācību prakses sākumskolā atskaite. Filmētā materiāla apraksts', 3.
  • Prakses atskaite 'Integrētās mācību prakses sākumskolā atskaite. Filmētā materiāla apraksts', 4.
  • Prakses atskaite 'Integrētās mācību prakses sākumskolā atskaite. Filmētā materiāla apraksts', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mana profesionālās pedagoģiskās darbības koncepcija
Kvalifikācijas prakses uzdevumus izdevās īstenot Gulbenes novada Gulbenes sākumskolā.
Strādājot sākumsskolā manuprāt ļoti būtiski ir būt kopā ar skolēniem . Radīt apstākļus un vidi, lai skolēni jūtās droši un nebaidās kļūdīties, uzdod jautājumus. Skolēniem ir svarīgi pašiem darboties, jārada iespējas visu apgūt patstāvīgi, skolotājam jābūt kā palīgam, ja tas ir nepieciešams. Skolotājam ir jāsaprast, kad skolēniem ir nepieciešama palīdzība, un kad skolēns pats var tikt galā ar uzdevumu. Kad skolēns pats saviem spēkiem kaut ko ir paveicis, tad par paveikto ir lielāks prieks un gandarījums, viņam ir lielāka motivācija, jo zina, ka spēj pats paveikt uzdoto bez citu palīdzības.
Ja skolēni būs brīvi tad būs vieglāk apgūt jaunu mācību vielu un jaunas iemaņas. Būtiski ir skolēnus iedrošināt un atbalstīt, saskatīt skolēnos individualitāti. Stundas gaitā izmantot dažādas metodes, lai piesaistītu visus skolēnus. Skolotājam ir jāvēro skolēnu intereses, lai integrējot tās ar mācību vielu veicinātu patīkāmāku, veiksmīgāku mācību procesu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants