Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāma', 1.
  • Referāts 'Reklāma', 2.
  • Referāts 'Reklāma', 3.
  • Referāts 'Reklāma', 4.
  • Referāts 'Reklāma', 5.
  • Referāts 'Reklāma', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma – cilvēku komunikācijas sastāvdaļa, kuras veidolā rodas un izplatās informatīvi, ekspresīvi ziņojumi, kas adresēti noteiktām cilvēku grupām. Reklāmas mērķis ir pamudināt cilvēku uz pareizo izvēli.
Lai uzņēmums radītu ietekmīgu un produktīvu reklāmu, ir jāizprot klientu auditorija un tās vēlmes. Lai to izdarītu, neapšaubāmi, vispirms ir jāveic reklāmas tirgus pētījumi vai jābalstās uz jau veiktiem pētījumiem. Veidojot reklāmas kampaņu ir rūpīgi jāseko līdzi, lai reklāma uzrunātu pareizi savu auditoriju. Lai Izveidotu veiksmīgu reklāmu, tādu, kādu to vēlas redzēt mērķauditorija, ir jāvadās pēc vairākiem galvenajiem komponentiem, tādiem kā, uzmanības pievēršana uzņēmumam, tā pakalpojumiem vai pakalpojumu grupai, intereses radīšanai par reklamējamo objektu, kā arī jārada reklāmas adresātam vēlme iegūt īpašumā preci vai preču grupu. Reklāmai, protams, ne tikai jārada interese par produktu, bet arī jānoved pie reklamējamās preces izmantošanas.
Cilvēku rīcību ietekmē noteikti motīvi, kas virza uz konkrētiem mērķiem. Reklāmas pamatmērķis ir padarīt jebkuru interesentu par konkrētas preces īpašnieku. Efektīva reklāma ir tāda, kura rada cilvēkā pārliecību, ka reklamētās preces viņam trūkst, ja trūkumu pēc preces viņš nevar apmierināt tūlīt, tad reklāma dod motivāciju to izdarīt vēlāk. Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt cilvēkiem kādu svarīgu ziņu, jo, ja nebūtu reklāmas, cilvēki nezinātu par jaunajām precēm, kuras ir parādījušās apgrozībā.

Atlants