Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 1.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 2.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 3.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 4.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 5.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 6.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 7.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 8.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 9.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 10.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 11.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 12.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 13.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 14.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 15.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 16.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 17.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 18.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 19.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 20.
  • Biznesa plāns 'IK darbības uzsākšana augļkopības nozarē ', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Dati par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
3.  Produkta raksturojums    6
4.  Klienti un tirgus situācija    11
5.  Konkurenti    13
6.  Virzība tirgū un mārketinga plāns    15
7.  Projekta realizācija    17
8.  Uzņēmuma vadība un personāls    18
9.  Finanšu plāni    18
10.  SVID analīze    20
11.  Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas    21
  Pielikumi    22
Darba fragmentsAizvērt

Paredzamais uzņēmuma nosaukums un juridiskā forma būs individuālais komersants “Straumes” (turpmāk IK ”Straumes”) un tās juridiskā adrese......... Uzņēmuma dibinātāja ir .................
Šī biznesa plāna mērķis ir tirgus situācijas izpēte, potenciālo klientu un konkurentu apzināšana, lai spētu izvirzīt mārketinga stratēģiju, plānot uzņēmuma finanses un uzņēmuma attīstību, izstrādāt attīstības koncepciju, nospraust attīstības virzienu, kā arī kredītlīdzekļu piesaistīšana.
Uzņēmums nodarbojas ar saldo, skābo ķiršu audzēšanu un ogu pārdošanu.
Ideja par augļkopības uzsākšanu radās aplūkojot Eiropas Savienības pieejamos līdzekļus un izvērtējot Latvijas Augļkopju Asociācijas datus par augļu kokiem Latvijā – šī nozare ražo nepietiekami tirgus pieprasījumam.
IK „Straumes” potenciālie klienti ir gan fiziskas, gan juridiskas personas. Privātpersonas ķiršus, galvenokārt, iegādāsies, lai lietotu svaigā veidā vai pārstrādātu privātam patēriņam. Juridiskas personas ķiršus plāno izplatīt tālāk gan svaigā veidā, gan pārstrādājot, gan pārdodot tālāk (izplatot tālāk).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants