Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāma', 1.
  • Konspekts 'Reklāma', 2.
  • Konspekts 'Reklāma', 3.
  • Konspekts 'Reklāma', 4.
  • Konspekts 'Reklāma', 5.
  • Konspekts 'Reklāma', 6.
  • Konspekts 'Reklāma', 7.
  • Konspekts 'Reklāma', 8.
  • Konspekts 'Reklāma', 9.
  • Konspekts 'Reklāma', 10.
  • Konspekts 'Reklāma', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Reklāmas uzdevums    2
  Reklāmas veidi    2
  Darījumu reklāma    2
  Tirdzniecības reklāma    3
  Reklāmas ietekme uz konkurenci    4
  Tirdzniecības marka    4
  Daţi interesanti fakti saistîbā ar reklāmu    5
  Plāno reklāmas izvietošanu un mēness    5
  Piedāvā bezmaksas telefonsarunas ar reklāmām    5
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

Adverstising; adverstisment; publicity; promotion (USA)
Werbung
[lat.reclamare – skaļi kliegt] – saziņas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu populāru; apmaksāts vai citādi atlīdzināts publisks, popularitāti vai pieprasījumu veicinošs paziņojums par precēm vai pakalpojumiem, uzņēmumiem, personām; paziņojums par organizācijām, to darbības veidiem, idejām un citiem jautājumiem.
Reklāma līdz tās klausītājiem un vērotājiem nonāk ar dažādu līdzekļu palīdzību. Līdzās masu informācijas līdzekļiem – radio, televīzijai, laikrakstiem, žurnāliem un reklāmas lapām, izmanto arī pastu, dažādus transporta līdzekļus, audio reklāmas, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, gaismas izkārtnes, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes un citus līdzekļus.
Reklāmas uzdevums
Pārliecināt klientu lai viņš izmēģinātu un nobaudītu jauno produktu – tādā veidā pamudināt viņu uz vairākkārtēju šā produkta iegādāšanos. Pamudinot cilvēku uz produkta iegādāšanos, tiek sekmēta arī uzņēmuma ekonomiskā darbība. Jo vairāk tiek reklamēts produkts, jo vairāk cilvēku to grib iegādāties, tādā veidā uzņēmums garantē saražotās un realizētās produkcijas apjoma palielināšanos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants