Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 1.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 2.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 3.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 4.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 5.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 6.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 7.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 8.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 9.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 10.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 11.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 12.
  • Referāts 'Mobilās bankas lietošanas noteicošie faktori', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Trīs galveno jēdzienu skaidrojumi    4
2.  Mobilās bankas lietošanas noteicošo faktoru analīze    6
  Secinājumi    11
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    12
  Pielikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Jaunajām tehnoloģijām pārsvarā uzticas un uzskata tās par drošajām gados jaunāki cilvēki.
2. Populārākais iemesls, kādēļ lieto mobilo banku ir tās pieejamība jebkurā dienā un laikā, jo mūsdienās viedierīce seko cilvēkam visur.
3. Mobilās bankas lietotājus visvairāk aplikācijās uzrunā viegli pieejama informācija par kontā esošajiem līdzekļiem.
4. Ātros naudas pārskaitījumus un maksājumu veikšanu jaunajai tehnoloģijai vīrieši uztic par 50% vairāk nekā sievietes.
5. Mobilo banku respondenti visbiežāk lieto mājās vai darbavietā, kas varētu nozīmēt, ka šis bankas produkts pamazām sāk aizvietot internetbankas pakalpojumus.
6. Pētījuma hipotēze daļēji apstiprināta, jo 55% respondentu uzskata, ka mobilā banka ir apsolūti drošs pakalpojums, taču ir arī lietotāji, kam ir grūti atbildēt uz šo jautājumu (25%) vai arī viņi ir pārliecināti, ka pakalpojums nav drošs (20%). Tas varētu nozīmēt to, ka Latvijas banku klienti izmanto mobilās bankas pakalpojumus nepilnīgi, jo uztraucās par savas informācijas noplūdi.
7. Ir paredzams, ka jauno tehnoloģiju īpatsvars tuvākajā laikā palielināsies vēl vairāk, bet pilnībā izspiest tiešo klientu apkalpošanu banku norēķinu centros tām neizdosies, jo vienmēr paliks klienti, kuri neatkarīgi no sava vecuma, dos priekšroku tiešai saskarsmei ar banku darbiniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants