Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Konkurence', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Domājams, ka visi no mums - 21. gadsimta cilvēkiem - zina, vai vismaz nojauš ko nozīmē vai kā saprotams vārds „konkurence”! Tātad, konkurence ir pircēju un pārdevēju savstarpēja sacensība par pircējiem, tirgiem, peļņu. Bet vai daudziem ir zināms, ko tad konkurence labu vai sliktu dod, kādi ir tās galvenie veidi, kā viņa vispār tirgū parādās un vai tajā ir arī uzvarētāji un zaudētāji?
Galvenie konkurences veidi ir oligopolā, monopolistiskā konkurence un brīvā konkurence. Ikvienā no šiem veidiem, konkurences cīņa ir dažāda, un dažādas iespējas kļūt par uzvarētāju. Aprakstīšu mazliet par katru no šiem veidiem.
Tātad, oligopolā konkurences situācijā darbojas tirgus, kur valda vairāki lieli uzņēmumi un preces var būt kā vienādas, standarta, tā arī parametros atšķirīgas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants