Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 1.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 2.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 3.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 4.
  • Konspekts 'Datu analīze un interpretācija mārketinga pētījumā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Kovariāciju analīze tiek lietota, lai izskaidrotu izmaiņas atkarīgā mainīgā lieluma vidējās vērtībās atkarībā no neatkarīgā mainīgā lieluma, atsevišķi nošķirot neattiecināmos mainīgos lielumus. Izmantojot šo analīzi iespējams izpētīt galvenos jeb primāros neatkarīgos mainīgos, konkrēti definējot uz pētāmo objektu neattiecināmo vai neattiecināmos mainīgos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants