Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Tūrisma maršruts pa Liepājas rajonu', 1.
  • Referāts 'Tūrisma maršruts pa Liepājas rajonu', 2.
  • Referāts 'Tūrisma maršruts pa Liepājas rajonu', 3.
  • Referāts 'Tūrisma maršruts pa Liepājas rajonu', 4.
  • Referāts 'Tūrisma maršruts pa Liepājas rajonu', 5.
  • Referāts 'Tūrisma maršruts pa Liepājas rajonu', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Daudzkārt Latvijas sabiedrībā esmu novērojis, ka cilvēki dzenās pēc tāliem un dārgiem ceļojumiem ar populāriem un „skaļiem” galamērķiem, tomēr jautājot uzzinu, ka tie neiepazinuši mūsu pašu Latvijas skaistākās un interesantākās apskates vietas. Cenšoties atrisināt šo problēmu, ir jābūt attiecīgam Latvijas iekšzemes tūrisma piedāvājumam, kas varētu ieinteresēt pašmāju tūristus.
Es esmu izvēlējies sagatavot piedāvājumu atpūsties un iepazīt, iespējams, „vējaināko” Latvijas rajonu – Liepājas rajonu, kas ir arī lielākais Latvijas rajons ar ne mazums skaistām apskates vietām. Daļēji savu izvēli par labu Liepājas rajonam varu pamatot ar personīgu interesi, jo esmu tur pabijis tikai cauri braucot.
Kā jau liecina virsrakstā minētais reklāmas sauklis - „Apceļo un iepazīsti lielāko Latvijas rajonu, mazais ceļotāj!” – šis tūrisma produkts ir pielāgots mazo ceļotāju interesēm, tas mudina apceļot skaisto Liepājas rajonu, apskatot dažāda veida un nozīmes tūrisma objektus.

Mērķauditorija

Tūrisma produkta piedāvājums ir sagatavots ņemot vērā to, ka mērķauditorija ir sākumskolas vecuma bērni (1. – 5. klase), kuru vecums ir 7-11 gadi. Programma ir speciāli pieskaņota bērnu grupiņām, kas ir klašu kolektīvi. Tā kā lēmumu par šī produkta izvēli daļēji pieņem gan skolotāji, gan skolu direktori, gan bērnu vecāki, tad ir svarīgi paskaidrot konkrēto apskates objektu izvēli un piemērotību tieši bērniem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants