Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Interneta veikali', 1.
  • Referāts 'Interneta veikali', 2.
  • Referāts 'Interneta veikali', 3.
  • Referāts 'Interneta veikali', 4.
  • Referāts 'Interneta veikali', 5.
  • Referāts 'Interneta veikali', 6.
  • Referāts 'Interneta veikali', 7.
  • Referāts 'Interneta veikali', 8.
  • Referāts 'Interneta veikali', 9.
  • Referāts 'Interneta veikali', 10.
  • Referāts 'Interneta veikali', 11.
  • Referāts 'Interneta veikali', 12.
  • Referāts 'Interneta veikali', 13.
  • Referāts 'Interneta veikali', 14.
  • Referāts 'Interneta veikali', 15.
  • Referāts 'Interneta veikali', 16.
  • Referāts 'Interneta veikali', 17.
  • Referāts 'Interneta veikali', 18.
  • Referāts 'Interneta veikali', 19.
  • Referāts 'Interneta veikali', 20.
  • Referāts 'Interneta veikali', 21.
  • Referāts 'Interneta veikali', 22.
  • Referāts 'Interneta veikali', 23.
  • Referāts 'Interneta veikali', 24.
  • Referāts 'Interneta veikali', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Elektroniskās komercijas jēdziens    6
2.  E-komercijas attīstība    7
3.  Norēķini un piegāde    9
3.1.  Norēķini    9
3.2.  Piegāde    9
4.  E-komercijas attīstības dinamika un potenciāls    11
4.1.  www.Atlants.lv izveide    13
5.  Pārtikas e – komercijas veikalu pieredze Latvijā un pasaulē    15
6.  Mārketinga izstrādāšana potenciālam e-komercijas veikalam    16
6.1.  Kāpēc cilvēki neizvēlas i – veikalu    16
6.2.  Interneta lietotāju skaits Latvijā    17
6.3.  Potenciāls i - veikals    18
6.4.  Reklāma    21
6.5.  Potenciālie klienti    22
  Secinājumi    23
  Biogrāfiskais saraksts    24
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Rakstot šo darbu guvu lielāku priekšstatu par e – komercijas mārketingu un tā pareizāku virzīšanu tirgū.
2. Veicot aptauju cilvēki bija ļoti pretīmnākoši un palīdzēja ar datu vākšanu, uzskatu, ka ērtākais veids datu vākšanai būtu elektroniskas anketas izsūtīšana. Izsūtīšanas vietā varētu būt piemēram, draugiem.lv. Tā būtu iespējams savākt daudz vairāk un precīzāku analizējošu informāciju.
3. Ar aptaujas rezultātiem bija iespējams izanalizēt kādu e – komercijas veikalu būtu viss labāk atvērt Latvijā.
4. Lai gan 50% no aptaujātajiem neizmanto e-komercijas veikalus, virzot pareizu mārketingu ir iespējams mainīt pusei no skeptiski noskaņotajiem uzskatus par e – komercijas veikaliem.
5. Lielas potences dēļ mazās konkurences ir pārtikas e – komercijas veikalam.
6. Latvijā pagaidām nav neviena veiksmīga e – komercijas pārtikas veikala, taču ir bijuši uzņēmēji, kas to ir mēģinājuši izveidot, tāpēc radot savu e – komercijas veikalu ir iespēja mācīties no priekšgājēju kļudām, lai varētu izveidot peļņu nesošu e – komercijas veikalu.
7. Latvijā saistībā ar emigrācijas un dzimstības problēmām nav liels iedzīvotāju skaits, tas ir viens no galvenajiem faktoriem, kas jāņem vērā atverot šo e – komercijas pārtikas veikalu.
8. Cilvēkiem patīk saņemt garantijas par preci, tāpēc labam e – komercijas veikalam ir jārod risinājums šai problēmai, tas varētu piesaistīt daudz vairāk klientu.
9. Interneta patstāvīga piekļuve, Latvijā nav īpaši liela problēm, jo ar katru gadu šī situācija uzlabojas un aizvien vairāk cilvēku izmanto savā ikdienā internetu.


Autora komentārsAtvērt
Atlants