Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 1.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 2.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 3.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 4.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 5.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 6.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās attiecības jeb angliski Public Relations. Vārds „sabiedrisks” nozīmē kaut ko, kas vērsts uz sabiedrību. Jēdzienu „sabiedriskās attiecības” es saprotu ar saiknes veidošanu starp kādu organizāciju un sabiedrību. Sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāveido šīs organizācijas tēls. Newsom D., Wansluke T.J., Krukesberg D. min, ka „sabiedriskās attiecības ir process, kas saistīts ar vairākiem, detaļām pilniem un tālredzīgiem skatījumiem. Tas iekļauj pētīšanu un analīzes, politisko struktūru, programmēšanu, komunikāciju un atgriezenisko saiti nu publikas.” (Wlicox D. L., Ault P.H., Agee W. K. Public Relations Strategies and tactics, 5th ed. Addisson- Westley. 1997., 4.lpp)No tā es secinu, ka visas izmantotās darbības, lai veidotu labas sabiedriskās attiecības, ir mērķētas uz konkrētu publiku no kuras gaida pretreakciju. Manuprāt, „sabiedriskās attiecības” ir plašs un daudzpusīgs jēdziens, un iekļauj vairākus svarīgus procesus un darbības, lai panāktu vēlamo rezultātu. Kā to izdarīt, es apskatīšu turpmāk.

Izlasot vairākas definīcijas par to, kas ir sabiedriskās attiecības, sapratu to, ka vienu konkrētu un pareizu skaidrojumu tām nevar izteikt. Visas definīcijas ir pareizas un tas norāda uz to, cik daudzpusīgam ir jābūt sabiedrisko attiecību speciālistam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants